וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "בארסה לא הקבוצה הגדולה בכל הזמנים"

המנג'ר הסקוטי של מנצ'סטר יונייטד לא מתכוון לפרוש בקרוב, ומבהיר: "לאנשים יש זיכרון קצר, אמרו אותו דבר על מילאן"

לאלכס פרגוסון נמאס מהדיבורים על ברצלונה כקבוצה הטובה בכל הזמנים. "זו בהחלט אחת הקבוצות הטובות בכל הזמנים, אבל כך גם הייתה מילאן עם בארזי, אנצ'לוטי, דונאדוני והשחקנים ההולנדים", אמר המנג'ר הסקוטי בראיון ל"קוריירה דלו ספורט".

"לאנשים יש זיכרון קצר בכדורגל. היום כולם אומרים שברצלונה היא קבוצה נהדרת, אבל אז אמרו אותו דבר על מילאן", הוסיף פרגוסון, השוהה בימים אלו ברומא, "אני לא חושב שיש היגיון בשאלה איזו קבוצה הכי טובה בכל הזמנים, הדבר החשוב הוא לזכור שקבוצה ספציפית הייתה מיוחדת. זה גורם לי לחשוב על הקבוצות ההולנדיות בשנות ה-70, באיירן וסלטיק שהביסה את אינטר בגמר הגביע האירופי בשנת 1967. זו הייתה קבוצה של שחקנים שנולדו ברדיוס של 25 קילומטרים".

פרגוסון אף התייחס בראיון לז'וז'ה מוריניו: "אני לא מוצא שום דבר פסול בהתלהבות שלו. כשהייתי צעיר הראיתי יותר התלהבות על הספסל. זה הטבע שלו להיות עצבני. כשראיתי את מוריניו רץ לאורך הקווים באולד טראפורד כשאימן את פורטו, שאלתי את עצמי אם גם אני נהגתי לעשות את זה. אנשים מזדהים עם ההתלהבות שלו, האוהדים מבינים שהוא נלחם עבורם ועבור הקבוצה".

בנוגע לעתידו, המנג'ר הוותיק (69), אשר יחגוג 25 שנים כמנג'ר יונייטד בנובמבר הקרוב, לא מתכנן לפרוש בקרוב. "במשך השנים נשאלתי מי יחליף אותי. בשנים אלו, חלק מהמאמנים שהוזכרו כבר מחוסרי עבודה, כך שקשה מאוד (למצוא מחליף) כיוון שמישהו שאני חושב שיש לו פוטנציאל עשוי להיות מפוטר בידי המועדון בו עובד ולהיעלם. אני חושב שצריך מישהו מאוד מנוסה לטווח הארוך, אבל אין לי מושג מי. קודם כל, אני לא פורש".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully