וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרואטיה-ישראל: תקרית מביכה בין פרננדז לרוסנובסקי

משה בוקר, הארץ

6.9.2011 / 16:25

המאמן חשד שבצוות הרפואי מדליפים לתקשורת וניסה לצאת לאימון המסכם בלעדיהם. הרופא התנגד, האימון נערך כרגיל

תקרית מביכה נרשמה הבוקר (שלישי) במלון נבחרת ישראל בזגרב, לקראת המשחק הערב מול קרואטיה (21:00, ערוץ 10). המאמן לואיס פרננדז סירב בתוקף לצאת לאימון המסכם עם הצוות הרפואי והלוגיסטי, והודיע לשחקנים לעלות לאוטובוס כדי לצאת ולתרגל את ההרכב הראשון במגרש האימונים הצמוד לאיצטדיון בו יתקיים המשחק.

רופא הנבחרת, דוקטור מארק רוסנובסקי, מחה על ההחלטה ואמר בצורה חד משמעית, כי אי אפשר לקיים אימון בלי צוות רפואי. פרננדז סירב גם אחרי הפנייה לקחת אתו את הצוות, רוסנובסקי פנה למנהל הנבחרת ישראל סטוצ'ינסקי ואמר לו כי מדובר באחריות של חיי אדם והוא לא מוכן שהנבחרת תצא ללא פיקוח. סטוצ'ינסקי פנה לפרננדז, ואמר לו כי אם הרופא לא יעלה לאוטובוס הנבחרת, לא יתקיים את האימון המסכם. פרננדז התעצבן אך קיבל את ההחלטה והרופא הצטרף לאימון.

נראה כי רצונו של פרננדז לא לקחת עמו את הצוות הרפואי והלוגיסטי מונע מחשד לפיו יש ביניהם מדליפים לתקשורת, דבר שפגע בהם מאוד. פרננדז ניהל בימים האחרונים מלחמה פסיכולוגית עם השחקנים ועם התקשורת המקומית כדי שההרכב לא ידלוף, ומלבד התרגול לא התקיימה, כנהוג, אסיפה לפני המשחק והשחקנים נחים במקום זאת בחדרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully