וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנר קופל: "זו עזות מצח לדרוש מכספי לשחק פצוע"

יו"ר המנהלת לא אהב את המתקפה על הפורוורד והתקומם נגד הפרשנים שהספידו את הנבחרת: "אל תסיקו מסקנות בהינף יד"

יממה לאחר שנבחרת ישראל השיגה את ניצחונה על נבחרת איטליה והודחה מהמשך המשחקים באליפות אירופה, התייחס יו"ר המנהלת אבנר קופל להופעותיה בראיון שנערך באתר מנהלת הליגה.

"כמובן שרצינו לראות את הנבחרת עוברת שלב, אבל צריך להיות ריאליים", אמר קופל. "קיבלנו הגרלה אכזרית, בה נאלצנו לפגוש את נוביצקי וגרמניה, ופארקר וצרפת, דבר שפגע בסיכויינו. אני קורא בצער רב ושומע בתדהמה את ההספדים לכדורסל הישראלי ואומר לאותם פרשנים שלפני ארבע יממות בישרו למדינת ישראל על הניצחון הצפוי של נבחרת ישראל בכדורגל על יוון החלשה לכאורה ולאותם פרשנים שחשבו שהנבחרת בכדורסל לא תשיג כל ניצחון באליפות, אל תסיקו מסקנות בהינף יד על מקלדת המחשב, היו סבלנים ומחושבים".

בנוגע לביקורת על עמרי כספי אמר קופל: "שמעתי בצער רב כי פרשן בינוני כזה ואחר, מתוך תשוקה להאדיר את טורו הבינוני, מצא כי בעיית הנבחרת נעוצה בחסרונו של כספי הפצוע תוך ניסיון נואל לקשור זאת לניסיון התחמקות מצד כספי. אין לי ספק שהוא היה מוסיף הרבה לנבחרת וכך יעשה גם בעתיד הקרוב, אך מתוך היכרותי איתו אני יכול לפסוק כי הוא מהווה סמל ודוגמא לעבודה קשה, הקרבה, הישגיות ותרמה לקהילה. זוהי עזות מצח וחוצפה מצידם של החושבים כי יש לדרוש משחקן פצוע ולו אף פציעה קלה, כי יקריב את גופו ועתידו למשחק כדור כזה או אחר".

קופל אף התייחס לחלק משחקני הנבחרת, ואמר: "מספר שחקנים עשו קפיצת מדרגה גדולה. ברור לי שאלישי כדיר יחזור להיות שחקן מוביל בליגה וההתקדמות המדהימה שעשו ליאור אליהו וגיא פניני תתרום עניין רב. יובל נעימי הוא שחקן מרתק וכך גם יוגב אוחיון הצעיר. למרות שהייתי רוצה לראות אותם מככבים בליגה שלנו, אני מאחל הצלחה רבה ליותם הלפרין, יניב גרין וגל מקל, שייצגו אותנו בליגות האירופיות. הייתי שמח אם אחת מקבוצות הליגה הייתה מחתימה את אפיק נסים, שהוא בלי ספק שחקן ברמה גבוהה שיכול לתרום לליגה המקומית".

אתר מנהלת הליגה
כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully