וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "פרגוסון הוא האבא השני שלי"

כריסטיאנו רונאלדו לא שולל חזרה לליגה האנגלית, אך עם זאת מבהיר: "אני מאושר במדריד. אם ירצו, אחתום לעשר שנים"

כריסטיאנו רונאלדו לא שולל מעבר חזרה לאנגליה. בראיון לרשת "SKY" אמר החלוץ, שעבר למדריד ב-2009 תמורת 80 מיליון ליש"ט, כי היה חותם בשמחה על חוזה לעשר שנים בריאל, אבל כשנשאל על חזרה אפשרית לממלכה הבריטית אמר: "אני לא סוגר את הדלת, אז אולי בעתיד אני מקווה, כי אני מכיר את הליגה, אני מכיר את השחקנים, אני מכיר את האווירה".

"למה לא?", הוסיף החלוץ ששיחק במנצ'סטר יונייטד שש עונות במהלכן זכה בשלוש אליפויות, גביע, שני גביעי ליגה, ליגת האלופות ואליפות העולם, "אני מקווה יום אחד, אבל אתה לא יכול לדעת. הקבוצה שאני הכי אוהב באנגליה היא מנצ'סטר אבל אני לא יכול לומר שאני הולך לשחק שם יום אחד כי אני מאוד, מאוד שמח במדריד".

"כבר אמרתי בעבר שאם מדריד רוצה, אני מוכן לחתום לעשר שנים נוספות, עד סוף הקריירה שלי. אבל אף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד", הבהיר הפורטוגלי, "אני לא יכול לשקר ולומר שאשאר פה עשר שנים, שלא אחזור למנצ'סטר. אמרתי כמה פעמים שלשחק בשביל ריאל מדריד היה החלום שלי, כפי שזה היה בשביל מנצ'סטר".

על יחסיו עם מנג'ר יונייטד, אלכס פרגוסון, אמר: "סר אלכס פרגוסון הוא האבא השני שלי. הוא עזר לי המון להתפתח. כשיש לי הזדמנות, אני מדבר איתו. זה חשוב לי ולעולם לא אשכח מי באמת עזר לי", כמו כן ציין כי לדעתו, "פרגוסון ומוריניו הם המאמנים הטובים ביותר".

* בתוך כך, ה"אס" מדווח כי נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרז, מתכנן שיפוץ מאסיבי לאיצטדיון הקבוצה, הסנטיאגו ברנבאו. התכנית, המצריכה אישור של חברי האסיפה במדריד, כוללת הרחבה של האיצטדיון מכל צדדיו לאחר סיפוח של 30 אלף מטרים מרובעים, בניית מרכז קניות, מסעדות ומלון חמישה כוכבים אשר ישכיר סוויטות מהן יוכלו האוהדים לצפות במשחקי הקבוצה.

(עדכון ראשון 6.9.11 14:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully