וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ומכבי פ"ת זומנו לדיון בביה"מ מחוזי

6.9.2011 / 12:04

הדיון ייערך ברביעי, מכבי דורשת זכויות על כספי הפועל מההתאחדות. גורם על עמנואל מתיאס: "יתאקלם במהירות"

האם סוגיית פינוי איצטדיון האורווה עומדת בפני סיומה? מפרקי הפועל פתח תקוה זומנו לדיון שייערך מחר (רביעי) בבית המשפט המחוזי בפתח תקוה בנושא הדרישה של מכבי פתח תקוה להעביר אליה כספים המגיעים לה מפינוי איצטדיון האורווה.

כזכור, במכבי דורשים לקבל 1.8 מיליון שקל המגיעים להם בפריסת תשלומים (600 אלף שקל בשלוש השנים הבאות) למרות הליך הפירוק, שלא מאפשר לנושים לדרוש את כספם. במועדון יבקשו מבית המשפט להורות להתאחדות לכדורגל להעביר אליה מיידית 600 אלף שקל מתוך ההכנסות שמגיעות ליריבה העירונית.

אם בית המשפט יכריע את הכף לטובת מכבי, להפועל תהיה בעיה בהחתמת שחקנים. עו"ד דודי רד, המייצג את מכבי פתח תקוה: "בכוונתנו לדרוש את הכספים המגיעים לנו מההתאחדות לכדורגל בצורה המחאת זכויות". את הפועל ייצג עו"ד עמית פינס, שטוען שלא ניתן לחייב את הקבוצה לשלם את הכסף לאור העובדה שהיא נמצאת תחת הליך פירוק.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, הפועל זימנה להתרשמות את בלם נבחרת טוגו עמנואל מתיאס (25) ששיחק בעונה שעברה בקבוצה ואת החלוץ הברזילאי ז'ואו פאולו (26). במועדון עקבו אחר משחקו של מתיאס במדי נבחרת טוגו שלשום והוא אמור להגיע במהלך השבוע לישראל. השחקן הגיע באמצעות סוכן השחקנים יוסי שרביט.

אם מתיאס יחתום, יניב לביא וגבע ברקאי ירדו מהפרק. "חיפשנו זר שלא ייקח לו זמן להתאקלם. מתיאס יוכל לעזור לנו", אמרו הבוקר במועדון. החלוץ הסרבי דג'אן ווקויביץ' (24, 1.80) מקבוצת פ.ק זמאן הסרבית הוצע הבוקר, אך לא נראה שיגיע. כזכור, החלוץ אלביס אוניימה שוחרר אתמול לאחר שלא עבר את הבדיקות הרפואיות, ובכך הצטרף לחלוץ הגיאורגי וחטאנג קבראצקליה, שממש לפני מועד החתימה נפצע באימון ושוחרר.

לאחר שהמפרקים הקצו למאמן גילי לנדאו 750 אלף שקל, במועדון טוענים כי ההקצאה קטנה. ההערכה היא שהמאמן יצטרך להסתפק בכ-650 אלף בלבד ולפיכך נראה שיחתים בלם וחלוץ זרים וכן את אחד השחקנים הצעירים הנבחנים בקבוצה - שחקני ההגנה שי סופר ודור סעדון או את הקשר אוראל אדרי.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully