וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: עמנואל מתיאס בדרך חזרה לקבוצה

5.9.2011 / 13:46

הבלם הטוגולזי ששוחרר אשתקד, יגיע להתרשמות ועשוי לחזור לסגל. ז'ואו פאולו יגיע למבחנים, אלביס אוניימה נכשל בבדיקות

הבלם עמנואל מתיאס בדרך חזרה להפועל פתח תקוה. הטוגולזי הבינלאומי בן ה-25 ששיחק בקבוצה 25 משחקים בעונת 2009/10 ושוחרר אשתקד אחרי המחזור השישי, יגיע בימים הקרובים להתרשמות והוא עשוי להצטרף לסגל. בנוסף, בקבוצה מצפים להגעתו של החלוץ הברזילאי ז'ואו פאולו (26) שאמור להגיע למבחנים. גם חלוץ בוסני עשוי להיבחן בקבוצה.

בפתח תקוה מחפשים חלוץ בעקבות הפציעה של הגיאורגי וחטאנג קבראצקליה, שכבר סיכם את תנאיו במועדון אך שוחרר לאחר שנפצע באימון רגע לפני שחתם על חוזה. קבראצקליה שוחרר לאחר שהתגלה כי הוא סובל מסדק ברגלו וייעדר כחודשיים. "הוא היה אמור להיות אחת ההפתעות הנעימות של ליגת העל העונה", אמרו עליו אתמול במועדון. "אנחנו סובלים העונה מבעיות כלכליות וחוסר מזל".

החלוץ הניגרי אלביס אוניימה, שחקנה של ברצלונה B, התאמן עם הקבוצה השבוע, אך נכשל בבדיקות הרפואיות. במועדון ינסו לצרף גם בלם, כשיניב לביא וגבע ברקאי מועמדים לחזק את הקבוצה. מועמדותם של השניים תהיה רלוונטית רק במידה ומתיאס לא יוחתם.

בקבוצה נבחנים כרגע שחקני ההגנה שי סופר ודור סעדון והקשר אוראל אדרי, אותו לנדאו רוצה בקבוצה, אך בעיה תקציבית מונעת משניים מהם לחתום. ללנדאו הוקצו 750 אלף שקל ברוטו לחיזוק, והוא יצטרך להחתים שחקנים בהתאם לתקציב הזה.

במועדון עדיין מחכים שתוגש הצעה רשמית מטעם רוכשים פוטנציאלים. כרגע המועמד היחיד להגיש הצעה הוא ציון דלל, שיחד עם עמותת האוהדים שהוא מתכנן להקים עשוי להגיש את הצעת המינימום, 1.5 מיליון שקל.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully