וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: המפרקים הקצו 750 אלף שקל לרכש

4.9.2011 / 12:49

מסתמן: יאשרו ללנדאו להחתים שני חלוצים ובלם. קבראצקליה ייעדר כחודשיים וכנראה ישוחרר מהקבוצה. ברקאי מועמד

מפרקי הפועל פתח תקוה, עו"ד עמית פינס וליאור דגן, הקצו למאמן 750 אלף שקל ברוטו לרכש. לפיכך מסתמן כי יאשרו למאמן להחתים את החלוץ וחטאנג קבראצקליה וחלוץ נוסף (אלביס אוניימה הניגרי נבחן) ובלם. הבעיה היא שהבוקר (ראשון) התברר כי החלוץ הגיאורגי סובל מסדק באצבע, לפיכך הוא עבר אבחנה רפואית והתברר כי הוא ייעדר כחודשיים, מה שכנראה יגרום ללנדאו לשחררו. בעמדת הבלם, יניב לביא וגבע ברקאי, שצפוי לעזוב את הפועל עכו, הוזכרו כמועמדים לחיזוק.

"לנדאו המחליט הבלעדי בעניינים מקצועיים, הוא יוכל לעשות שימוש בתקציב כראות עיניו כל עוד אין חריגה ממנו", אמרו במועדון. בקבוצה נבחנים כרגע שחקני ההגנה שי סופר ודור סעדון והקשר אוראל אדרי, אותו לנדאו רוצה בקבוצה. שני שחקנים, מוחמד נאטור וניסן אלקלעי, נמצאים בסגל אבל טרם עברו בבקרה בגלל ההגבלות הכלכליות שהוטלו על לנדאו בבחירת שחקנים.

בעוד שבוע וחצי יסתיים המועד להגשת בקשות לרכישת הקבוצה בסכום מינימום של מיליון וחצי שקל. כרגע לא הוגשה אף בקשה, אך נראה כי איש העסקים ציון דלל והאוהדים מתכוונים להגיש בקשה כזאת בקרוב. ללא קשר, בחודש דצמבר ייערך בבית המשפט המחוזי דיון בנוגע לשאלה האם להפוך את הליך הפירוק של הקבוצה מזמני לקבוע.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully