וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנו מנזס: "אנחנו צריכים את רונאלדיניו בנבחרת"

מאמן ברזיל התלהב מההופעה של קשר פלמנגו בבכורה המחודשת בסלסאו: "הוא הראה למה הוא צריך להיכלל בסגל"

הוא לא נכלל בסגל של דונגה למונדיאל בדרום אפריקה לפני קצת יותר משנה, אבל כעת, לראשונה מאז נובמבר 2010, שב רונאלדיניו להרכב נבחרת ברזיל, ובגדול. הסטאר של פלמנגו בן ה-31 ששב לשחק במכורה, עלה בהרכב של מאנו מנזס ונתן הופעה מרשימה ב-0:1 של הסלסאו על גאנה.

"רונאלדיניו שיחק טוב מאוד, אנחנו צריכים אותו חזרה בנבחרת", אמר המאמן הברזילאי בסיומו של המשחק. מנזס "זכה" לביקורות לא מעטות בעקבות החזרתו של רוני לנבחרת, כשהיו שטענו כי הוא מנסה לזכות בנקודות מהקהל לאור אהבת הקהל לרונאלדיניו.

"הכדורגל הבינלאומי הפך להרבה יותר מהיר בימינו", הוסיף מנזס, "והיה לו קשה בהתחלה, אבל אז הוא נכנס לקצב המשחק והראה למה הוא צריך להיכלל בסגל. הוא שיחק טוב מאוד, השוער של נבחרת גאנה לקח כדור גדול שלו".

ההדחה המוקדמת בקופה אמריקה, ברבע הגמר על ידי פרגוואי בפנדלים, גבתה מחיר יקר ממנזס, אלא שהוא מנסה לשכוח את אותו הפסד ולהתרכז בעתיד. מנזס היה מרוצה מהניצחון למרות שזה הושג נגד 10 שחקנים. "אני מרוצה בגלל ששיחקנו נגד נבחרת טובה. לא פתחנו טוב, אבל אט-אט השתפרנו והיינו יכולים להבקיע עוד שערים".

מאמן נבחרת גאנה סטפן סטבנוביץ', שהחליף בתפקיד בינואר את מילובאן רייבאץ, אמר בסיום: "אני מאוד מרוצה מהקבוצה. ב-35 הדקות הראשונות שיחחקנו פנטסטי. הראינו שאנחנו בכיוון הנכון. נגד ברזיל, לשחק ב-10 שחקנים במשך 65 דקות זה קשה מאוד. זו הייתה הופעה טובה מאוד ואני גאה בשחקנים".

רונאלדיניו בדרך לקאמבק הגדול בהיסטוריה?

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully