וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "בהחלטותיי, אני לא עושה חשבון לאף אחד"

נבחרת ישראל נחתה לאחר שסיימה את דרכה ביורובאסקט, המאמן הגיב לדבריו של פיני גרשון, והוסיף: "היינו בבית קשה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

נבחרת ישראל שבה הלילה (בין שני לשלישי) מהיורובאסקט בליטא לאחר שלא הצליחה לעבור את שלב הבתים הראשון. כזכור, הנבחרת בכחול-לבן נוצחה בשלושת משחקיה הראשונים ואיבדה סיכוי לעלות שלב, כאשר לאחר מכן היא המתיקה את הגלולה המרה עם שני ניצחונות על נבחרות לטביה ואיטליה.

ליאור אליהו: "בכל זאת, עשינו שני ניצחונות יפים"

מאמן הנבחרת אריק שיבק אמר עם הנחיתה בישראל: "אם סדר המשחקים היה שונה, אז יכול להיות שהיינו מצליחים לעלות. אבל אני מסתכל על הדברים בצורה כוללת. יש 10 נבחרות שעשו מאזן טוב מאתנו באליפות הזו, יש בתים שנבחרות עלו עם שני ניצחונות. אנחנו היינו בבית קשה. בסך הכול שני הניצחונות האחרונים שמו אותנו חזרה ב-16 של אירופה, זה דבר טוב גם להגרלה של שנה הבאה".

שיבק נתבקש להגיב על דבריו של פיני גרשון, שהתייחס במסיבת עיתונאים של הפועל חולון למצבה של הנבחרת וענף הכדורסל, ואמר: "קבעתי לעצמי לא לקרוא, לא לשמוע ולא לצפות בתקשורת בתקופה הזו של האליפות, ואני מודה זו הייתה החלטה טובה כי זה עשה לי שקט נפשי, אז אני לא יודע בדיוק מה פיני אמר. דווקא במקרה הזה שמעתי את ההקלטה. לפיני מותר להגיד הכל, הוא בר-סמכא בכדורסל. אני לא יודע למי הוא התכוון. מי שמכיר אותי יודע שאני לא עושה חשבון לאף אחד והחלטותיי הן אך ורק על בסיס טהור, אף אחד לא יכול לחשוד בי בעניין הזה".

שחקן הנבחרת ליאור אליהו אמר: "דיברנו על זה שמעבר להגרלה הקשה, גם המשחקים הראשונים שקיבלנו היו קשים. בכל זאת, עשינו שני ניצחונות יפים בסוף גם על איטליה, בעוד שהיא עם שלושה שחקני ב-NBA השיגה רק ניצחון אחד. צריך לקחת גם את הדברים הטובים מהטורניר הזה".

סנטר הנבחרת יניב גרין שרשם הופעה 157 במדים הלאומיים ועשוי לסיים את דרכו, אמר: "תמיד חשוב לסיים עם ניצחון, והיה לנו חשוב לעשות זאת לאחר ההפסדים במשחקים הראשונים. רצינו להחזיר לעצמנו קצת את הביטחון וההנאה מהאליפות הזו".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully