וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: מזג האוויר דחה את יום המשחקים

אחרי שבוע ללא יותר מדי הפרעות, דחו הגשמים הסוערים את המשחקים ולפי ההערכות הם יחודשו רק מחר. טוב לנדאל

אליפות ארצות הברית הפתוחה נכנסת לרגעי האמת שלה, והיום (שלישי) היו אמורים להימשך משחקי שמינית הגמר אצל הגברים, ורבעי הגמר אצל הנשים. אחרי יותר משבוע של חגיגת טניס ללא יותר מדי הפרעות, וכל זה אחרי סופת איירין שהכתה בניו יורק, חזר לעיר מזג האוויר הסוער וככל הנראה דחה את יום המשחקים. המשחקים היו אמורים להיפתח ב-18:00 (שעון ישראל), אלא שגם לפי עדכונים שהתקבלו לאחר שלוש שעות כמעט, ההערכות הגוברות הן שיום המשחקים ידחה במלואו.

לגבי המשחקים עצמם - במוקד, איך לא, נסיונו של המדורג שני רפאל נדאל להתאושש מהתמוטטות הדרמטית במסיבת העיתונאים, להתגבר על ז'יל מולר ולהעפיל לרבע הגמר. המדורג רביעי אנדי מארי יקווה שלא למעוד מול דונאלד יאנג המקומי, בעוד אמריקאים אחר, אנדי רודיק וג'ון איזנר, יקוו להשאיר את תקוות הקהל בחיים כשיפגשו את דויד פדרר וז'יל סימון בהתאמה. אצל הנשים תנסה פלביה פנטה להיות הראשונה שמעפילה לחצי הגמר כשתשחק מול אנג'ליק קרבר הגרמניה המפתיעה, בעוד המדורגת שניה ורה זבונרבה תפגוש בסמנתה סטוסור.

גברים: פעמיים אנדי, פעמיים ז'יל

למרות שניצח את דוד נלבנדיאן עם טניס מצוין בסיבוב השלישי, כל עיני עולם הטניס הופנו כלפי רפאל נדאל דווקא בשל התמוטטותו המפחידה במסיבת העיתונאים שבתום המשחק. השור ממאיורקה דאג להרגיע את כולם ולהבהיר כי הוא בסדר, וכי התקרית המפחידה לא תשפיע על משחקו מול ז'יל מולר (68). אלוף ארה"ב המכהן עדיין לא הפסיד במערכה בטורניר, ומעניין יהיה לראות האם הכושר המצוין יימשך גם עם הכניסה לרגעים המכריעים של האליפות.

את יום המשחקים בארתור אש יפתח דווקא המדורג רביעי אנדי מארי, שעדיין משתוקק לזכות בגרנד סלאם ראשון. הסקוטי, שהגיע הכי קרוב לכך בארה"ב ב-2008 (אז נוצח בגמר), התאושש מהדרמה הגדולה בסיבוב השני עם טניס גדול מול פליסיאנו לופס בסיבוב השלישי, ועל שיריבו דונאלד יאנג (84) יהנה מתמיכת הקהל, קשה לראות את האמריקאי המפתיע עושה למארי את מה שעשה לסטניסלס ואווינקה בסיבוב השני.

האנדי הנוסף של פסגת הטניס העולמית, אנדי רודיק (21), אלוף הטורניר ב-2003, יפגוש למשחק מעניין ופתוח את דויד פרר (5), שינסה לשחזר לכל הפחות את הישג השיא שלו מארה"ב - חצי גמר ב-2007. שני השחקנים איבדו מערכה אחת בלבד עד כה, וגם היא היתה בסיבוב הראשון.

הקהל האמריקאי יקווה לטניסאי מקומי אחד לפחות ברבע הגמר, ותקוות גדולות יונחו גם על כתפי הענק של ג'ון איזנר (28), שייאלץ להתמודד מול ז'יל סימון הנהדר. הצרפתי (12) כבר חווה שלושה שוברי שוויון עד כה בטורניר - שניים מהם בסיבוב השלישי במותחן מול חואן מרטין דל פוטרו - ומעניין יהיה לראות האם העייפות תשפיע עליו.

נשים: קוטלת הרוסיות תקטול את זבונרבה?

פיינליסטית השנה שעברה ורה זבונרבה רוצה ללכת השנה צעד אחד רחוק יותר, וצעד ראשון אל הארץ המובטחת יהיה ניצחון על סמנתה סטוסור (9). זבונרבה נראתה מצוין בשמינית הגמר מול סבין ליזיקי, אך סטוסור הדיחה בשני הסיבובים האחרונים שתי טניסאיות רוסיות שונות - נדיה פטרובה בסיבוב השלישי, ומריה קירילנקו ברביעי.

הטניסאית הראשונה שתוכל להבטיח את מקומה בחצי גמר הטורניר תגיע מהמפגש בין פלאביה פנטה (26) והפתעת הטורניר אנג'ליק קרבר הגרמניה (92), שאמנם נהנתה מהגרלה יחסית קלה עד כה, אך כבר שיפרה בהרבה את הישג השיא שלה בטורניר (סיבוב שני ב-2009). פנטה נראתה נהדר בשני הסיבובים האחרונים, כאשר העיפה את מריה שראפובה ופנג שווי.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully