וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוסלב קלוזה: "זו הנבחרת החזקה ביותר בה שיחקתי"

אופוריה בנבחרת גרמניה, השחקנים חוגגים. הקפטן פיליפ לאהם: "אנחנו בלתי צפויים", יואכים לאב: "צריכים להשתפר"

בנבחרת גרמניה עדיין מתקשים להירגע מההישג הפנומנלי של ההעפלה ליורו 2012 במאזן מושלם, לאחר הניצחון 2:6 על אוסטריה השכנה בשישי האחרון. קפטן הנבחרת, פיליפ לאהם, שעמד במרכז סערה שחולל בעקבות דברי ביקורת שפרסם בספרו האוטוביוגרפי, אהב את היכולת ההתקפית של הקבוצה: "מריו גצה עולה מהספסל וכובש שער - פשוט יש לנו הרבה אופציות התקפיות. גם לוקאס פודולסקי חזר לכושר. הקבוצה שלנו כרגע בלתי צפויה".

גצה עצמו אהב את העובדה כי מאמן הנבחרת, יואכים לאב, הציב אותו במרכז: "הוא כל כך צודק. אני מרגיש שם בנוח. יש לך יותר חופש ואתה משתלב במשחק בצורה יותר טובה מאשר כשאתה משחק באגף". לוקאס פודולסקי הוסיף: "כשיש לך שמונה ניצחונות משמונה משחקים, אתה מקבל ביטחון עצמי מסוים. לדוגמא, כשאתה משחק נגד נבחרת נהדרת כמו ברזיל, הביטחון שלך גבוה מאוד. אנו פשוט משחקים כדורגל מצוין, וכשנגיע למלוא הפוטנציאל שלנו יהיה קשה מאוד לנצח אותנו".

גם מירוסלב קלוזה, החלוץ הותיק שעבר הקיץ ללאציו, לא חסך שבחים לחבריו: "היו לנו כמה תוצאות יפות במהלך עשר השנים שלי בנבחרת, אבל זו חייבת להיות הנבחרת החזקה ביותר שהייתה לנו אם תסתכל על השחקנים והכישרונות שיש לנו". קלוזה, אשר השווה את שיאו של גרד מלר בכיבושים במונדיאלים (ואחד פחות ממחזיק השיא, רונאלדו הברזילאי) וכבש 62 שערים לזכות גרמניה, הוסיף ואמר במסיבת עיתונאים: "הבחורים באמת עושים עבודה נהדרת. עשינו עוד צעד קדימה מאז גביע העולם בדרום אפריקה. עם זאת, אנחנו עדיין לא בסוף ההתפתחות שלנו היות והקבוצה יכולה להשתפר עוד".

מי שקצת פחות שותף לאופוריה בנבחרת הוא דווקא המאמן. בראיון לעיתון ה"בילד" הגרמני, הסתייג יואכים לאב מהתחושה ששררה בקרב שחקניו. "אתה באמת חושב שקבוצות חזקות וידועות הולכות ליפול לברכיהן רק משום שניצחנו את אוסטריה?", טען ורמז כי לא היה מרוצה משני השערים שספגה הנבחרת: "כל מי שמכיר אותי יודע שניצחונות לבד אינם מספקים אותי. אני רוצה שנמשיך להשתפר. כמובן שכולם רוצים לזכות בתואר, אבל עוד מוקדם לדבר על כך". לגרמנים נותרו שני מפגשים במוקדמות היורו, מול בלגיה וטורקיה.

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully