וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיב"א הקציבה למכבי תל אביב מספר ימים לענות לפארגו

5.9.2011 / 17:27

הבוררות בין מכבי תל אביב ופארגו מתקדמת. מנהל האגף המשפטי של פיב"א: "המקרה נמצא אצל הבורר כרגע"

ג'רמי פארגו לא מעוניין לחזור למכבי תל אביב בעונה הבאה. השחקן הבהיר את עמדתו לגבי הנושא מוקדם יותר הקיץ ואף הגיש תביעת בוררות נגד הקבוצה במוסדות פיב"א. בשבועיים האחרונים, מכבי בחנה את צעדיה מול השחקן והיום (שני) סיפר מנהל האגף המשפטי של פיב"א, בנג'מין כהן לוואלה! ספורט היכן בדיוק נמצא הנושא ומה צופן העתיד במאבק בין פארגו לבין סגנית אלופת אירופה:

"ברגע זה המקרה נמצא בבחינה של בורר בית הדין לכדורסל של פיב"א, כך שטרם ניתן לדעת בוודאות היכן עומדים הדברים. המחלקה המשפטית של פיב"א, מקבלת את התיק לרשותה רק לאחר שהבורר מגיש את מסקנותיו לשני הצדדים. לאחר מכן הפסיקה גם מתפרסמת באופן ציבורי לכל מי שמעוניין.

ראשית התובע (במקרה זה ג'רמי פארגו) הגיש את תביעתו אל בית הדין, ומרגע שעשה זאת, ניתנה לקבוצה תקופת זמן מסוימת לענות לתביעה. המצב כרגע הוא שלקבוצת מכבי תל אביב יש עוד כמה ימים להציג את הצד שלה בנוגע לתביעת השחקן. כאשר הבורר יתרצה מכמות המידע הנמצאת בידו, הוא יחל בקביעת הפסיקה, מה שעלול לקחת עוד קצת זמן".

במכבי תל אביב אכן שוקדים על מענה לטענות שהועלו על ידי פארגו, וישלחו אותו עוד השבוע לפיב"א. בכל מקרה, הקבוצה לא מחכה לשחקן והיא ממשיכה להתכונן לקראת העונה הארוכה שמצפה לה. אחרי שכל הזרים כבר נחתו, כעת מחכים בקבוצה לישראלים שיחזרו מהיורובאסקט ובתחילת השבוע הבא מתוכנן אימון פתיחת עונה רשמי, עם הסגל המלא.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully