וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון מחזיק אצבעות

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד חושש לבריאות שחקניו במהלך מוקדמות יורו 2012: "לפעמים יש לנו מזל, לפעמים לא"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, חושש לבריאות שחקניו, במיוחד אלו המשחקים במסגרת נבחרותיהם במסגרת מוקדמות יורו 2012. פציעות הן חלק בלתי נמנע מהמשחק, אך הדבר קשה אף יותר עבור הקבוצות הבכירות באירופה, אשר הסגל שלהן מורכב בעיקר משחקנים בינלאומיים.

"אתה פשוט חייב לקבל את זה", אמר המנג'ר הסקוטי בראיון לערוץ הטלוויזיה של הקבוצה, "אין שום דבר שאתה יכול לעשות לגבי זה. בשנה שעברה היו לנו את פול סקולס, גארי נוויל, ריאן גיגס ואדווין ואן דר סאר אשר פרשו ממשחקי נבחורתיהם כך שהייתה לנו הפריבילגיה לקבל את השחקנים הללו לסופי השבוע. כעת כל השחקנים הללו, למעט גיגסי, אינם איתנו כך שרוב השחקנים הולכים למשחקי הנבחרות. אנו חייבים להחזיק אצבעות שהם יחזרו בריאים. לפעמים יש לנו מזל, לפעמים לא, זה לא בידינו".

עם זאת, פרגוסון גילה כי העובדה שהוחלט לשחק את המחזור הקרוב בשלישי בערב במקום ברביעי משמחת אותו, היות וכך יש לו יותר זמן עם שחקניו לפני משחקם מול בולטון בשבת הקרובה: "היתרון היחידי הוא שמשחקי הנבחרות הם עכשיו בשלישי וזה נותן לנו יום נוסף להכנות לקראת משחקי סוף השבוע".

בזמן סיור שערך ברומא, נשאל המנג'ר מי היה השחקן הטוב ביותר אותו אימן. "אני לא יכול לבחור אחד במיוחד, אבל אריק קאנטונה, כריסטיאנו רונאלדו, פול סקולס וריאן גיגס היו פנטסטיים". כאשר נשאל לגבי ההעברה שלא יצאה אל הפועל של ווסלי סניידר, הגיב: "בנוגע לשוק ההעברות, השחקן אף פעם לא בנמצא כשמגיע זמן למשא ומתן. לפעמים אני תוהה אם הסוכנים עובדים בשביל עצמם או בשביל השחקנים".



כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully