וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו: "אוכל ללמוד הרבה מאלכסיס סאנצ'ס העונה"

הקשר הצעיר לא חושש מהגעתם של שחקני הרכש החדשים ומסתכל לכיוון ריאל מדריד: "הם התחברו, יהיה קשה מולם"

ברצלונה התחמשה הקיץ בססק פברגאס, ששב הביתה מארסנל ובאלכסיס סאנצ'ס הצ'יליאני, שהגיע מאודינזה. מי שמעט נשכח בתוך ההמולה סביב אלופת אירופה הוא הקשר הנפלא פדרו רודריגס, שכזכור כבש את השער הראשון בגמר ליגת האלופות במאי האחרון.

פדרו, שגדל במחלקת הנוער של בארסה, סיים את עונתו השנייה כשחקן הרכב מן המניין בקבוצה הטובה בעולם, אבל רבים חששו למעמדו לצד שחקני הרכש החדשים. ובכן, מסתבר שמי שלא דואג בכלל הוא דווקא פדרו עצמו. כאשר נשאל בראיון ל"אל מונדו דפורטיבו" מה דעתו על הגעתו של סאנצ'ס הוא השיב: "זה נפלא, כי אוכל ללמוד הרבה ממנו. כל שחקני ההתקפה בקבוצה יתחרו על חולצת ההרכב, אבל מעל הכל אנחנו קבוצה וסאנצ'ס הוא שחקן חשוב"

ממש כמו ססק פברגאס, שעסק בנושא לפני כמה ימים, גם פדרו מדגיש: "כשאנחנו בקבוצות, במשחקים בין ריאל וברצלונה, יש מתח ורגשות עזים, אבל בנבחרת כולנו קבוצה אחת ואין בעיות בינינו"

ומה יש לו להגיד בנושא הליגה: "ריאל התחברה ויהיה לנו יותר קשה מולם מאשר בשנה שעברה. אין ספק שאנחנו, יחד עם ריאל התחלנו חזק במחזור הראשון, אבל יש עוד קבוצות בליגה שיכולות לעשות לנו צרות".

חדשות נוספות בגזרת ברצלונה- סאנטוס, קבוצתו הברזילאית של ניימאר, הוציאה הודעה רשמית לפיה אין שום הסכם בינה לבין ברצלונה בנוגע למכירת השחקן לספרד. השחקן עצמו העיד: "אני לא יודע שום דבר בנוגע לברצלונה". ניימאר, שקושר בעבר גם לריאל מדריד, צפוי להגיע בקרוב לאחת מקבוצות הפאר של אירופה, כאשר רבות מהן חושקות בשירותיו וימשיכו להילחם עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully