וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ניצחונות לאתלטיקו רפאלה ובוקה, ולס הפסידה

הפתעת העונה בארגנטינה עדיין ראשונה אחרי חמישה מחזורים, בוקה נושפת בעורפה. ריבר ספגה בדקה ה-90 וסיימה בתיקו

בסוף השבוע האחרון נערך המחזור החמישי בליגת האפרטורה הארגנטינאית. בזמן שהנבחרת הלאומית, שמנסה להתאושש מהאכזבה בטורניר הקופה אמריקה הביתי, גברה 0:1 על ונצואלה במשחק ידידות, התפנו שחקני הליגה המקומית לעוד מחזור של קרבות מרתקים ואמוציונליים, כמו שקורה רק בארגנטינה.

אוניון סנטה פה - אתלטיקו רפאלה 1:0

הסינדרלה של העונה עד כה, אתלטיקו רפאלה, ממשיכה להדהים את ארגנטינה וביום ראשון היא השיגה את ניצחונה הרביעי העונה, במגרש הקשה של אוניון, המדשדשת בתחתית. הגיבור הטראגי של המשחק היה חואן קרדנאס, שבדקה ה-18 כבש שער עצמי אומלל והספיק גם להיות מורחק 3 דקות לסיום. רפאלה רשמה את ניצחונה הרביעי בחמישה משחקים והיא מוליכה את הטבלה, עם נקודה יתרון על פני בוקה ג'וניורס.

אינדיפנדיינטה - בוקה ג'וניורס 1:0

בוקה עצמה ממשיכה לעשות את העבודה ולארוב לרפאלה, כשהלילה (שני) היא השיגה ניצחון חוץ יוקרתי באבז'נדה, מול אינדיפנדיינטה, שגם מוצאת את עצמה בתחתית בפתיחת העונה. ריבאונד מכדור קרן הספיק לרולאנדו סקיאבי הותיק לכבוש בדקה ה-49 את שערו הראשון עבור בוקה ולהציב את הבחורים של חוליו ססאר פלסיוני במקום השני עם 11 נקודות. לאחר ההפסד התפטר אנטוניו מוהאמד, מאמן אינדפנדיינטה, בעקבות לחץ האוהדים.

אולימפו - ולס סארספילד 1:2

עוד קבוצה שלא ממש מצליחה להתרומם היא ולס, שספגה את הפסדה השני העונה. מרטין רולה קבע יתרון לאולימפו, רגע לפני המחצית גיז'רמו פרנקו השווה בנגיחה יפה, אבל נסטור בריירו ניצח את המשחק לאולימפו בדקה ה-70, אחרי התקפה נהדרת. אולימפו משיגה ניצחון ראשון העונה ובמחזור הבא היא תצא למשחק חוץ מאתגר מול ראסינג.

לאנוס - אסטודיאנטס 1:2

שתי הקבוצות הולכות העונה לכיוונים שונים. בעוד שלאנוס פתחה את העונה היטב והתמקמה במקום השלישי עם 11 נקודות, אסטודיאנטס, שזכתה להצלחות בעונות האחרונות, סוחבת כמעט את כל הליגה על הגב והיא רק במקום ה-19, בלי ניצחון עדיין. מריו רגיירו בדקה ה-13, העלה את לאנוס על הלוח. שוויון של מראינו גונסאלס בדקה ה-28 נמחק כעבור דקה בלבד, כאשר סילביו רומרו כבש את שער הניצחון.

משחקים נוספים:

ניואלס אולד בויס - קולון 0:0

טיגרה - באנפילד 0:1
לטיגרה: מריאנו אצ'בריה (31).

סן לורנסו - בלגראנו 1:0
לבלגראנו: סזאר מנסאנלי (39).

ארסנל - גודוי קרוז 2:1
לארסנל: מאורו אובולו (93). לגודוי: אלבארו נבארו (53), רובן ראמירס (90).

אול בויס - ראסינג קלוב 0:0

סן מרטין - ארחנטינוס ג'וניורס 0:0


בינתיים, בליגה השנייה, ריבר פלייט נעצרה לראשונה העונה, במשחק החוץ מול קילמס. 5,000 אוהדים שליוו את המיז'ונריוס למשחק ראו את פרננדו קבנאגי הנהדר, שחזר העונה כדי להציל את הקבוצה, מעלה אותה ליתרון בדקה ה-35. ריבר כבר הריחה ניצחון רביעי ומאזן מושלם, אלא שלפרננדו טלצ'אה היו תוכניות אחרות והוא השווה רגע לפני השריקה לסיום. ריבר עדיין ראשונה ונראה שהיא הסתגלה בצורה יפה למאבקים הקשים בליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully