וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא משחררת שחקנים בעקבות עומס המשחקים

5.9.2011 / 10:20

אלישע לוי הבהיר כי עליו להתגבר על רצף של חמישה משחקים בשבועיים. ביקש מתורג'מן, ימפולסקי ועוסמאן: "כנסו לעניינים"

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, הבהיר לראשי מכבי חיפה כי בשלב זה הוא מעדיף שלא לשחרר שחקנים. הסיבה: מכבי חיפה צפויה לערוך חמישה משחקים בתוך שבועיים, זאת בגלל לוח הזמנים הצפוף באירופה ועומס המשחקים בליגה וסגל קצר עלול לגרום לפציעות. ייתכן שרק לאחר המשחקים ישוחרר שחקן אחד.

חיפה אמורה לפגוש את א.א.ק לרנקה בחמישי הבא (15 בספטמבר), כשיומיים אחר כך היא אמורה לארח את הפועל ראשון לציון (17 לספטמבר, המשחק יידחה כנראה לראשון). ביום שלישי (20 לספטמבר, המשחק ייערך כנראה למחרת) היא תפגוש את בני סכנין בדוחה ובסוף השבוע תארח את עירוני רמת השרון. בלי קשר להחלטה שלו, העובדה הזאת אמורה לגרום להתאחדות לכדורגל להזיז את ימי המשחקים, כך שיאפשר מרווח של יומיים בין משחק למשחק, כמתחייב לפי התקנון. בינתיים, המאמן החליט שלא לשחרר את אלון תורג'מן ושלומי אזולאי, ושוקל לשחרר רק אחד מהם. "ככל הנראה, רק שחקן אחד מהסגל ישוחרר בסופו של דבר, אבל עדיין לא קיבלנו החלטה בעניין", אמרו במועדון.

בחיפה לא התרשמו מהבכורה של החלוץ האקוודורי מרלון דה חסוס מול הפועל עכו, אך נזהרים מלבקר את יכולתו לאחר משחק אחד. במועדון טוענים כי החלוץ נראה חלוד וזקוק לדקות משחק כדי להיכנס לכושר. מאידך, השערים של יניב קטן, שנראה כי פרשת העימות עם אלישע לוי מאחוריו, ומוחמד גדיר שחזר להתאמן בעוצמה מרבית לאחר שהסתיים צום הרמאדן, היו חלק מנקודות האור במשחק. אפרופו קטן, מתברר כי השחקן ממתין כבר מספר מחזורים לכבוש שער והסיבה לכך היא שזה יהיה שערו ה-100 במכבי חיפה בכל המסגרות.

הבלם אנדריי פיליאבסקי שמסרב לעבור לבית"ר ירושלים עשוי לחזור למגרשים רק בחודש נובמבר ולא יעבור בשלב זה לבירה, זאת לאחר שהובהר לו שתהליך החזרה לכושר משחק יימשך מספר שבועות לאחר חזרתו לאימונים. "רק לאחר שיחזור לכושר נחליט לגביו", הבהירו בחיפה. גם הבלם שי מימון אינו עוזב בינתיים למרות שאינו שותף במשחק בעכו. בחיפה מאמינים שימצא קבוצה בתוך שבועיים ואם זה לא יקרה הוא ימשיך להתאמן איתה עד ינואר.

המאמן אלישע לוי ערך לפני האימון אסיפת שחקנים ואמר: "שיחקנו טוב אבל זה לא הכדורגל שרצינו להציג. אני מבסוט שניצחנו, גם אם זה במשחק אימון". בהמשך אמר המאמן: "תתאמנו חזק, תיכנסו לעניינים ותלמדו מטעויות", תוך שהוא מכוון את הדברים לאלון תורג'מן, דלה ימפולסקי ועלי עוסמאן, שקיבלו הזדמנות במשחק אתמול. יחד עם זאת בחיפה הדגישו: "הדברים נאמרו באווירה טובה".

המאמן פנה בהמשך לימפולסקי ואמר לו: "פתחת חזק ואני מצפה שתמשיך ככה. אני מצפה משחקנים שימשיכו באותו קו. אסור לנו להישען על דברים שעשינו בתחילת העונה". המאמן ציין כי: "אני לא נוהג לדבר על שחקנים בפורום כזה. יש עוד כמה שחקנים, אבל אלה עלו לי בראש ועליהם אני מדבר. מבחינתי, כל אימון זה חומר למחשבה".

אחרי שאצטדיון קרית אליעזר קיבל אישור לארח את משחקי הליגה האירופית, בחיפה הודיעו כי נפתחה מכירת המנויים למשחקים. עד יום רביעי תיערך מכירה לבעלי מנויים בלבד ולאחר מכן לשאר האוהדים. במסגרת המנוי תתאפשר כניסה לשלושה משחקים מול א.א.ק לרנקה (15 בספטמבר, שעה 22:05), מול סטיאווה בוקרשט של רוני לוי (20 באוקטובר, 20:00) ומול שאלקה (14 בדצמבר, 22:05).

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, שלח היום מכתב תודה ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון על תרומתו בהחזרת המשחקים במסגרת האירופית לאצטדיון קרית אליעזר. במכתב ציין שחר: "אחרי עשר שנים, סוף סוף תזכה מכבי חיפה לשחק את משחקיה במסגרת שלב הבתים בליגות האירופאיות במגרשה הביתי. על כך אנו מבקשים להודות לך מקרב לב".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully