וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א אישרה למכבי חיפה לארח בקרית אליעזר

4.9.2011 / 9:46

אחרי שבחנו את האיצטדיון, אישרו באירגון את קיום המשחקים בחיפה בליגה האירופית. פיליאבסקי ייעדר עוד חמישה שבועות

מכבי חיפה קיבלה אישור מאופ"א לארח את משחקי הליגה האירופית בקריית אליעזר. מי שקיבל את הבשורה הבוקר (ראשון) היה המנכ"ל איתמר צ'יזיק, שליווה את אנשי אופ"א במהלך ביקורם כאן. צ'יזיק אמר: "אנחנו מאוד שמחים על ההחלטה של אופ"א ומקווים שהאיצטדיון יהיה מפוצץ במשחקי הליגה האירופית". במהלך היום תוציא הקבוצה הודעה מסודרת לגבי אופן מכירת המנויים למשחקים האירופה. הדובר דודו בזק מסר: "המאמצים נשאו פרי. הבוקר נמסר לנו כי האצטדיון אושר למשחקי הליגה האירופית".

המשחק הראשון אותו יארחו הירוקים יהיה מול א.א.ק לרנקה, ביום חמישי הבא (15 בספטמבר). שני המשחקים הבאים ייערכו מול סטיאווה בוקרשט (20 באוקטובר) ומול שאלקה (14 בדצמבר). כזכור, חיפה הודיעה באתר הרשמי שלה מיד עם הנחיתה מגנק כי הגישה לאופ"א בקשה לארח באצטדיונה הביתי, אך הדבר התקבל בסירוב. מאוחר יותר ניסחו ראשי המועדון בקשה נוספת ולאחר שאנשי אופ"א השתכנעו להגיע לישראל, הוחלט לאשר את האיצטדיון.

זו הפעם הרביעית שבמכבי חיפה משחקים בשלב בתים של טורניר אירופאי (פעמיים בליגת האלופות ופעם בגביע אופ"א), אך הפעם הראשונה שבה היא מארחת את המשחקים שלה באיצטדיונה הביתי. אישור קרית אליעזר מנע מצב מגוחך בו שלוש קבוצות בבית משחקות מחוץ לביתן: סטיאווה תארח את משחקיה הביתיים (נכון לעכשיו) באיצטדיון הלאומי של רומניה והקפריסאים צפויים לארח באיצטדיון ה-GSP בניקוסיה.

מכבי חיפה תחל במכירת מנוי מיוחד הכולל את שלושת המשחקים בליגה האירופית ביום שני, 5 בספטמבר, בשעה 09.00 בבוקר. בשלב הראשון המכירה היא לבעלי המנויים העונתיים לעונת 2011/12 בלבד. מקומות המנויים הללו יישמרו עד יום רביעי, 7 בספטמבר, בשעה 19:00. לאחר מכן תיפתח המכירה לכלל האוהדים.

הבלם אנדריי פיליאבסקי שנחת אתמול בישראל יעבור סדרת טיפולים. היום הוסרה הגבס של הבלם, ובבדיקה שנערכה לו התגלה שהוא ייעדר למשך חמישה שבועות נוספים. במקביל, הקבוצה תקיים עימו שיחות לגבי מעברו לבית"ר ירושלים. בשלב זה הבלם לא מתלהב לעבור לבירה. הבלם שי מימון עשוי להישאר בקבוצה עד חודש ינואר אם לא ימצא קבוצה בתוך שבועיים. גם אם לא יהיה בתוכניות של אלישע לוי, השחקן רשאי להתאמן עם הקבוצה. המפרקים של הפועל פתח תקוה פנו למכבי חיפה, אך שמעו את המחיר הדרוש עבורו וירדו מהעניין. גם הפועל תל אביב לא מוכנה לשלם מיליון שקל בשלב זה.

ובעוד בחיפה ממשיכים לחכות לאצטדיון החדש, הקבוצה תחנוך היום (17:00) את אצטדיון הכדורגל החדש בעכו במשחק ראווה מול הפועל עכו. בהקמת האצטדיון הושקעו 50 מיליון שקלים והוא מכיל 5,000 מושבים מקורים, ארבעה חדרי הלבשה מרווחים לקבוצות, חדרי שירות נוספים ובנוסף 1,000 מ"ר של שטחי מסחר. האצטדיון ממוקם בכניסה הדרומית לעכו, בסמוך לצומת עין המפרץ.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully