וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלינלי: "נכשלנו בגדול"

4.9.2011 / 15:21

כוכבה של נבחרת איטליה התאכזב מאוד מההדחה של נבחרתו מהיורובאסקט. ישראל המעודדת תנסה לנצח את האיטלקים

נבחרת ישראל תערוך מחר (שני, 15:15, ערוץ 1) את הופעת הפרידה שלה מיורובאסקט 2011 בליטא כשתפגוש את נבחרת איטליה. המשחק אמנם לא קובע לאף אחת מהנבחרות מאחר ששתיהן איבדו את הסיכוי להעפיל לשלב השני, אך ניצחון שיבטיח את המקום הרביעי בבית ב', יסייע לכל אחת מהן להתברג בדרג גבוה יותר בהגרלת מוקדמות אליפות אירופה 2013.

בישראל ירד מפלס הלחץ לאחר הניצחון אמש על לטביה 88:91. המאמן אריק שיבק ועוזרו דן שמיר הגיעו לשני המשחקים הנוספים בבית כדי לצפות מעט בכדורסל והשחקנים בילו את השעות האחרונות שלהם בליטא במלון בשאולאי. יובל נעימי, שנפצע בעינו במהלך המשחק מול לטביה, סבל מסחרחורות לאחר המשחק אך יוכל לשחק מול האיטלקים. ישראל תצא לאחר המשחק לשדה התעופה בריגה, ותשוב ארצה ביום שלישי לפנות בוקר.

נבחרת איטליה, שהעפילה לאליפות אירופה בזכות הגדלת מספר הקבוצות ל-24, נפגשה בשנה שעברה פעמיים עם נבחרת ישראל, כשבמשחק בבארי ניצחה נבחרת ישראל 71:79, ובגומלין ביד אליהו הייתה ידה של הנבחרת

האיטלקית על העליונה עם 76:81. באיטליה מאוכזבים מאוד מההדחה של הנבחרת כבר בשלב המוקדם ומרקו בלינלי אמר לאחר המשחק: "אני מאוד מאוכזב, קשה לי לתאר את ההרגשה שלי. נכשלנו בגדול, היינו צריכים לנצח את צרפת ולשמור על סיכוי".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully