וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "המשחק מול אנגליה מהווה הכנה מצוינת"

מאמן הנבחרת הצעירה מוכן למשחק מול המקבילה האנגלית. מנהל הנבחרת: "כולם דרוכים". אסולין וניר ביטון צפויים לפתוח

הנבחרת הצעירה, שנמצאת בעיצומן של ההכנות לקראת משחקי היורו ב-2013 שייערכו בישראל, תקיים מחר (שני, 21:00, ספורט1) משחק ידידות נגד נבחרתה המקבילה של אנגליה. המשחק ייערך באצטדיון בברנסלי ויהווה משחק מבחן נוסף עבור השחקנים של המאמן גיא לוזון.

בנבחרת מספרים כי זה היה מחנה אימון מצוין, שהתנהל באווירה טובה והתאפיין באימונים מצויינים. מאמן הנבחרת גיא לוזון אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "זה משחק הכנה מצוין עבורנו מול אחת הנבחרות הטובות בעולם כדי לראות איפה אנחנו עומדים בשלב זה לקראת משחקי היורו ב-2013". מנהל הנבחרת אלי רוזן הוסיף: "ברור לכולם שאנו משחקים מחר מול אחת הנבחרות הטובות ביבשת. כולם כאן דרוכים ומוכנים ואנחנו מקווים שהשחקנים יתעלו מחר מעל הממוצע הרגיל כדי לעשות תוצאה טובה", הוסיף רוזן.

על פי האימון המסכם מסתמן שלוזון יפתח במערך שיכלול שני חלוצים, כאשר אור ברוך שחקנה של שיקגו האמריקאית, צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב הפותח של הנבחרת כאשר מוחמד כליבאת צפוי לשחק לצידו בהתקפה. גיא אסולין שחקנה של מנצ'סטר סיטי שמכיר היטב את הכדורגל האנגלי צפוי לפתוח בהרכב, לצידם של הקפטן ניר ביטון, אלי זיזוב ובן בוטבול. בחלק ההגנתי נראה כי גל מאיו שחקנה של סקציה נס ציונה יתופקד לצידו של סארי פאלח ממכבי חיפה במרכז ההגנה. עומר ורד מתחרה עם אלי דסה על עמדת המגן הימני, כאשר אופיר דוידזאדה יתופקד כמגן שמאלי.

הנבחרת האנגלית בראשותו של שחקן העבר סטיוארט פירס, נמצאת בכושר נפלא לאחר שהביסה 0:6 את אזרבייג'אן במשחק הראשון של מוקדמות היורו שנערך ביום חמישי שעבר.

השחקנים הבולטים בצעירה האנגלית הם אלכס צ'מברליין, שהגיע לארסנל מסאות'המפטון תמורת 12 מיליון ליש"ט ומסתמן כאחד מהכוכבים הבאים של הכדורגל האנגלי, קונור וויקהאם, שעבר לסנדרלנד בקיץ והנרי לנסברי, שהושאל מארסנל לווסטהאם ביום האחרון של חלון ההעברות. שחקנים בולטים נוספים שמשתייכים לנבחרת האנגלית הם ג'וש מקאקרן מצ'לסי וג'ורדן הנדרסון מליברפול, אך השניים ייעדרו מהמשחק מול ישראל. כך שאין ספק שמדובר במבחן כוח רציני מאוד עבור הנבחרת הישראלית.

הרכב משוער: בוריס קליימן, עומר ורד (אלי דסה), סארי פלאח, גל מאיו, אופיר דוידזאדה, ניר ביטון, בן בוטבול (חסן אבו זייד, משה לוגסי), גיא אסולין, אלי זיזוב, מוחמד כליבאת, אור ברוך (מונס דאבור).

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully