וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנו מנזס: "רונאלדיניו הוא לא פתרון זמני"

מאמן ברזיל הבהיר כי הוא בונה על הפליימייקר, שיעשה את הקאמבק מול גאנה (ב', 21:45, ספ'1): "אפשר לסמוך עליו"

נבחרת ברזיל תערוך מחר (שני, 21:45, ספורט1) משחק ידידות מול גאנה באצטדיון קרייבן קוטג' בלונדון, שם האיש אליו יופנו כל העיניים יהיה רונאלדיניו. מי שהיה פעמיים שחקן השנה בעולם, ביצע קאמבק נהדר בקריירה במהלך החודשים האחרונים בפלמנגו, וקיבל זימון ראשון לנבחרת מאז נובמבר 2010. עכשיו הוא כבר חולם על מונדיאל 2014 אותו ברזיל תארח, והמאמן מאנו מנזס לא שולל את האפשרות שזה אכן יקרה.

"זה לא פתרון זמני", הבהיר היום מנזס, שהעניק לרונאלדיניו את ההופעה הקודמת שלו בהפסד לארגנטינה במשחק ידידות בשנה שעברה. "רונאלדיניו נהנה מהכדורגל שוב, הוא מנהיג ושחקן שאנחנו יכולים לסמוך עליו. הוא פורח בפלמנגו ונחשב לאחד השחקנים הטובים בברזיל". גם מרסלו התרשם אחרי כמה אימונים: "כשמשחקים עם רונאלדיניו בכלל לא צריך לדבר, הכל יותר קל איתו".

רוביניו הפצוע נגרע מהסגל הברזילאי, אבל למנזס יש אופציות מגוונות בהתקפה, כולל ניימאר, אלשנדרה פאטו והולק הנפלא. גאנה הפסידה לברזיל בשני המפגשים הקודמים, כולל בשלב הנוקאאוט במונדיאל 2006, והיא תחסר את אסמואה גיאן, בעוד אלברט אדומה מבריסטול סיטי עשוי לערוך בכורה. ג'ון פיינטסיל, שעזב את פולהאם בקיץ לטובת לסטר, יחזור למגרש הביתי שלו בשנים האחרונות.

הקאמבק הנהדר של רונאלדיניו מטריף את ברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully