וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "אנחנו נלחמים תמיד, לפעמים זה לא עובד"

4.9.2011 / 17:35

פורוורד ישראל ענה לביקורות אחרי לטביה. שיבק: "זה היה קשה כמו לידות ילדיי", על עמרי כספי: אנשים צריכים להירגע מזהי"

אימג'בנק GettyImages

צילום: אור שקדי, עריכת וידאו: טל רזניק

נבחרת ישראל הצליחה להבטיח לעצמה היום (ראשון) שתסיים את היורובאסקט עם טעם מעט פחות חמוץ. אריק שיבק ושחקניו ניצחו 88:91 את נבחרת לטביה וניצחו בפעם הראשונה במשחק הרביעי של האליפות. אמנם המשחק היה לפרוטוקול בלבד, אחרי ששתי הנבחרות איבדו כל סיכוי לעלות לשלב הבתים השני, אך גם כך ישראל יכולה להיות מעודדת מכך שלא סיימה את הטורניר עם מאזן של הפסדים בלבד. זאת עוד לפני משחק הנעילה מול איטליה מחר.

מקל: "היה לנו בית קשה"

מאמן ישראל אריק שיבק אמר לאחר המשחק: "הלידות של אשתי היו קלות יותר. ב-18 השניות האחרונות היה אוסף של דברים שעבר לי בראש "למה זה קורה לנו?". העברנו את הכדור לידיים של הקלע הכי טוב בארץ והוא מחטיא שתי זריקות מהעונשין, ובסוף איכשהו ניצחנו. האם זה יוסיף ביטחון? זה טריוויאלי.

"לטביה היא הנבחרת היחידה בבית שלנו שאנחנו יכולים להתמודד איתה בגבהים. אני לא יודע איך הם היו נראים אם שחקן ה-NBA שלהם היה פה. אם מסתכלים על הבית שלנו, אז אנחנו משחקים שווה בשווה עם כל קבוצה פה אם מוציאים ממנה את שחקני ה-NBA, כולל סרביה בלי ננאד קרסטיץ'. יש כאן אנרגיות טובות. אנחנו נוסעים הביתה מחר בלילה, אז אנחנו רוצים לנסוע עם חיוך הביתה, אנשים מנצחים הם אנשים מחייכים".

על נושא כספי: "בנבחרת הזאת יש בוס אחד, וקוראים לו אריק שיבק. מה שאנשים אחרים אומרים, לא אומר כלום. אותי לא שמעתם אותר מילה אחת רעה כל כספי, אני הייתי בקשר עם עמרי כספי כל השנה, הייתי בקשר איתו עכשיו, הייתי בקשר איתו אחרי הפציעה ובמהלך הפציעה.

"יש דובר לאיגוד הכדורסל הוא מוציא את ההודעות, והמאמן מדבר עם השחקנים. אני לא קורא עיתונים, אבל היום שוחחתי עם עמרי, הבנתי שהייתה כתבה באחד העיתונים, הוא קרא אותה ומאוד כעס. אמרתי לו שלא יכעס, אנשים כותבים ותפקידם לכתוב. תפקידנו לשחק. אני לא אמרתי מילה אחת רעה. וכשאני אומר אני, הכוונה היא לאיגוד הכדורסל. עשינו כל מה שיכולנו כדי שעמרי יהיה פה, דרך מלון, MRI, הליכה לפיזיותרפיסט שהוא ביקש. אף אחד לא אמר לו לא. אנחנו צריכים להירגע מהנושא הזה".

ליאור אליהו, שהיה המצטיין בישראל, אמר בסיום: "ניצחנו בשביל הכבוד וההרגשה הטובה כי היה לנו בית קשה מאוד ושיחקנו מול נבחרות שיגיעו לשלבים הגבוהים. זו לא נחמה, אבל זה משפר את ההרגשה מעט. אני מקווה שננצח גם את איטליה. נלחמנו מול שחקנים עם יתרון גובה עצום עלינו.

"אנחנו מרביצים ונלחמים תמיד, אבל לפעמים זה לא מצליח. לטביה היא לא סרביה, צרפת או גרמניה. היה להם קהל ביתי כאן ואני שמח שניצחנו למרות זאת. השתחרר קצת לחץ אצלנו ואנחנו רוצים לספק הופעה טובה גם מול איטליה".

גל מקל הוסיף: "היה משחק קשה מאוד. אתמול לא שיחקתי הרבה ופתאום קיבלתי הרבה דקות ופתאום קיבלתי הרבה דקות. התפקיד של כולנו הוא לתמוך גם מהספסל ולהיות מוכנים תמיד. היה לנו בית קשה והגרלה קשה, נבוא להילחם ולנצח גם מול איטליה. אני שמח שהמהלכים שלי סגרו את המשחק".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully