וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מיזם מנויי הבחירה צפוי לצאת לדרך

4.9.2011 / 16:11

התכנית שבמסגרתה יימכרו מנויים שיעניקו לאוהדים זכות השפעה, צפוי להתחיל כבר בשבוע הבא. בראשי חזר להתאמן

בבית"ר ירושלים היו מאוכזבים מאוד מכמות הקהל במשחק הביתי הראשון של הקבוצה נגד הפועל עכו. על אף העובדה שהקבוצה אירחה באיצטדיון רמת גן, פחות מ-3,000 צופים זה לא משהו שציפו לראות במועדון, והם מקווים שהפתיחה הטובה של העונה ובמועדון מקווים שהפתיחה הטובה של העונה תעודד את הקהל להגיע. המועדון החליט לנקוט ביוזמה ולהוציא "מנוי בחירה". מדובר למעשה באותו מיזם של מנוי-מניה שהועלה על ידי האוהדים לפני מספר שבועות אך בשל בעיות בהגדרה המשפטית של העניין הפך ל"מנוי בחירה", כאשר נציגי המיזם הגיעו לסיכום עם קורנפיין כי במידה ובמשך מספר שבועות יימכרו כ-2,000 מנויים, יוכלו מחזיקי המנוי לבחור נציג להנהלה, כאשר בשנים הבאות המיזם ורכישת המנויים יימשכו רק במידה והשפעתו של הקהל תהיה כפי שרוצים נציגי המיזם.

בית"ר חזרה היום להתאמן לאחר חופש של שלושה ימים לו זכו השחקנים. מי שחזר להתאמן חלקית היה מתן בראשי, הצפוי לחזור לסגל הקבוצה במשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב באיצטדיון בלומפילד. בנוגע למיגל פורטיז'ו הארגנטינאי אין עדיין חדש, כאשר שני הצדדים מאמינים שבמהלך השבוע יגיעו לסיכום על חוזהו של השחקן, שייתכן ויהיה רק עד חודש ינואר. בשבוע שעבר שקל השחקן, שקצת נלחץ מהסיטואציה בה הוא נמצא, לעזוב את הארץ, אך בסוף השבוע הוא קיבל הבהרות כי במועדון מעוניינים להחתימו והדברים ייסגרו בימים הקרובים, מה שהרגיע אותו. מעבר לפורטיז'ו, בבית"ר מחכים להבהרות סופיות ממכבי חיפה בנוגע לאנדריי פיליאבסקי. פילאבסקי עבר היום בדיקות שלאחריהן נתברר כי הוא זקוק לתקופת שיקום של כחמישה שבועות לפני שיחזור להתאמן, מה שאומר שהוא צפוי לחזור למגרשים רק בתחילת חודש נובמבר.

מחר בלילה צפויים לנחות בארץ שני נבחנים ברזילאים, בלם וחלוץ, כאשר בבית"ר אומרים כי רק במידה ואחד מהם ירשים במיוחד תיבדק האפשרות להחתימם כשההערכה היא שהסיכויים לכך אינם גבוהים. בנוגע לעמדת החלוץ, בבית"ר עדיין מקווים שאחד מחלוצי מכבי חיפה, אלון תורג'מן או אולי שלומי אזולאי, יגיעו לבירה.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully