וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל באלאק: "אני לא יודע למה גרנט פוטר מצ'לסי"

הקשר הגרמני סיכם את הקריירה האנגלית שלו בראיון ל-'דיילי מייל' והעניק שבחים למאמנו הישראלי: "הוא נתן לנו יותר חופש"

שבוע וחצי לפני שהוא מגיע ללונדון עם לברקוזן לסטמפורד ברידג' במחזור הראשון של ליגת האלופות, התראיין הבוקר (ראשון) מיכאל באלאק ל-'דיילי מייל' וסיכם את ארבע השנים שבילה בצ'לסי. הקשר הגרמני הוותיק התייחס לקפריזות של הבעלים רומן אברמוביץ', לבעיות בחדר ההלבשה של הכחולים לאורך השנים ולתחלופת המאמנים הגבוהה בסטמפורד ברידג'.

בצד הביקורות הרבות שהשמיע, העניק באלאק גם כמה מחמאות, למשל כשנשאל לגבי ימיו של אברהם גרנט במועדון: "הוא בחור חכם", אמר הקשר הגרמני. "תמיד קשה להחליף דמות כמו מוריניו בתפקיד כזה, ואברם היה שונה לחלוטין מז'וזה אבל הוא מבין בכדורגל".

"למרות שהרבה מהשחקנים היו רגילים לסגנון האנגלי והאגרסיבי שהיה לנו תחת מוריניו", המשיך באלאק. "הייתה לנו עונה טובה עם גרנט. כמעט זכינו באליפות והגענו לגמר ליגת האלופות, בו היינו צריכים לזכות ולרשום את ההישג הכי גדול בתולדות המועדון. ולאחר ההפסד במוסקבה גרנט פוטר. למה? אני לא יודע".

"גרנט נתן לנו יותר חופש", סיכם באלאק. "ואולי בגלל זה בהנהלה לא הבינו אותו וחשבו שהוא מאמן חלש. גם כמה מהשחקנים חשבו שבגלל שהוא לא חזק כמו מוריניו הוא לא מאמן טוב. לדעתי הייתה לו פשוט גישה שונה, שהעניקה את הכוח לשחקנים. אני לא חושב שהוא היה מאמן רע, להיפך".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully