וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: רפאל נדאל עלה לשמינית הגמר

השור ממאיורקה ניצח 6:7, 1:6, 5:7 את נלבנדיאן ונאנק מכאבים במסע"ת. סימון ניצח את דל פוטרו, פלביה פנטה ברבע הגמר

«iframe width="420" height="345" src="https://www.youtube.com/embed/wCG8Fz5sRGk" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

אחת הקלישאות הכי שחוקות בטורנירי גרנד סלאם אומרת שהמטרה היא: "קודם כל להגיע לשבוע השני בטורניר". הקלישאה הזו התחילה לקרום עור וגידים היום (ראשון), כשיימשכו משחקי הסיבוב השלישי בטורניר הגברים והנשים באליפות ארצות הברית הפתוחה.

רפאל נדאל (2) פתח את היום באצטדיון ארתור אש, שם ניצח את דויד נלבנדיאן. מאוחר יותר, במסיבת העיתונאים, סבל השור ממאיורקה ממה שנראה כהתכווצות שרירים כואבת במיוחד, התקשה לדבר ואף גלש מהכסא ונשכב על הרצפה. הכאבים הללו - אם מישהו דאג - לא צפוים למנוע מהספרדי מלהמשיך כרגיל באליפות.

עוד הלילה: אנדי רודיק עבר את ז'וליאן בנטו. ז'יל סימון נראה מצוין כשעבר את חואן מרטין דל פוטרו אחרי קרב נהדר. אצל הנשים, ורה זבונרבה וסמנתה סטוסור ניצחו והן תפגנשה ברבע הגמר.

גברים: ואמוס רפא

נדאל, שזכה באליפות ארצות הברית בשנה שעברה, עלה לשמינית הגמר אחרי שניצח 6:7 (5), 1:6, 5:7 את דויד נלבנדיאן הארגנטינאי, המדורג במקום ה-76 בעולם אבל שתמיד מהווה סכנה עצומה. נדאל יפגוש בשמינית הגמר את ז'יל מולר מלוקסמבורג, שניצח 1:6, 4:6, 4:6 את איגור קוניצין.

רפא התקשה מאוד במערכה הראשונה, כשכבר פיגר בה 5:3, אך הצליח להשיג שבירה אחת ולנצח בשובר השוויון 5:7 וסגר את המערכה אחרי שעה ושתי דקות. המערכה השנייה כבר הייתה הרבה פחות שקולה כשנדאל מנצח בה 1:6 תוך 27 דקות בלבד. המערכה השלישית נראתה כבר בכיס של נדאל, שהוביל 3:5, אך נשבר בדרך ל-5:5. המדורג שני בעולם שמר על ההגשה שלו והשיג שבירה אחרי שגיאה כפולה של הארגנטינאי, והבטיח לעצמו את הכרטיס לשמינית הגמר.

המשחק השני באצטדיון המרכזי הפגיש בין אנדי רודיק האמריקני (21) לז'וליאן בנטו הצרפתי הוותיק והמנוסה. רודיק לא התקשה במיוחד וניצח 1:6, 4:6, 6:7 (5) לאחר שעתיים ושמונה דקות בלבד. האמריקני, שהפגיז 21 אייסים, ישחק בסיבוב הבא מול דויד פרר הספרדי המצוין (5), שניצח בלי מאמץ מיוחד 1:6, 2:6 6:7 (2) את פלוריאן מאייר הגרמני הוותיק (26).

במשחק נוסף בארתור אש, גבר אנדי מארי (4) על פליסיאנו לופז הספרדי (25) 1:6, 4:6, 2:6. הבריטי הצליח לחזור מפיגור של שתי מערכות בסיבוב השני מול רובין האסה ההולנדי, אבל הפעם סיים את המלאכה במהירות נגד היריב עליו גבר ברבע הגמר בשנה שעברה.

ז'יל סימון הצרפתי המצוין (12) גבר על חואן מרטין דל פוטרו, שזכה בטורניר לפני שנתיים, 6:4, 6:7 (5), 2:6, 6:7 (3).

משחקים נוספים:

דונלנד יאנג (ארה"ב) - חואן איגנסיו צ'לה (24, ארגנטינה) 5:7, 4:6, 3:6
ג'ון איזנר (28, ארה"ב) - אלכס בוגומולוב ג'וניור (ארה"ב) 6:7, 4:6, 4:6

נשים: מחכים להפתעות בשמינית

סמנתה סטוסור (9) האוסטרלית הפכה יחד עם נדיה פטרובה הרוסיה לשיאנית בסיבוב הקודם, כשהשתיים ערכו את המשחק הארוך ביותר בהיסטוריה של טורניר הנשים באליפות ארצות הברית. הלילה סטוסור הצליחה להתאושש מהמרתון הזה עם עוד משחק של שלוש מערכות, בסיומו היא ניצחה את מריה קירילנקו הרוסיה (25) 2:6, 7:6, 3:6.

במשחק שסגר את היום בארתור אש, ניצחה ורה זבונרבה הרוסיה (5) את סבין ליזיקי הגרמניה (22) 2:6, 3:6 והיא תשחק נגד סטוסור ברבע הגמר. אגב, האוסטרלית ניצחה בכל שבעת המפגשים האחרונים ביניהן.

פלביה פנטה האיטלקיה (26), שהדיחה את מריה שראפובה בסיבוב הקודם, המשיכה להציג יכולת מרשימה וניצחה 4:6, 6:7 (6) את שואי פנג הסינית (13), שביצעה התקדמות משמעותית השנה, תוך שעתיים ו-31 דקות. פנטה, שהשיגה תשעה אייסים, תפגוש את אנג'ליק קרבר הגרמניה המפתיעה, שהצליחה לעבור את אגניישקה רדוואנסקה הפולניה בסיבוב השני. קרבר המשיכה להיות הסוס השחור של התחרות ועלתה לרבע הגמר לאחר שניצחה 4:6, 3:6 את מוניקה ניקולסקו אחרי שעה ו-23 דקות ועל אף שהרומניה דייקה ב-91 אחוזים מההגשות הראשונות שלה.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully