וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקי מים: ליאור סופר זכה באליפות אירופה בווייקבוארד

הגולש הישראלי זכה בהפרש של 11.67 נקודות מהמקום השני. גולש ישראלי נוסף, אפי לוי, הגיע למקום הרביעי בתחרות

גולש סקי המים הישראלי ליאור סופר זכה היום (שבת) באליפות אירופה בוייקבורד שנערכה בבלגרד, סרביה. סופר בן ה-26 נזקק למקצה אחד בלבד בו השיג תוצאה של 81.67 נקודות, 11.67 יותר ממייק קטלפר ההולנדי. הוא גבר על 38 מתחרים מ-21 מדינות שונות. נציג ישראלי נוסף, אפי לוי, סיים במקום הרביעי עם ניקוד של 68.83, והיה רחוק רק 0.53 נקודות ממדליה נוספת למשלחת הישראלית.

בזכות ההישג יזכה ליאור למלגה מהתאחדות אילת, המאגדת את ענפי הספורט הלא אולימפיים, של כ-4,000 שקלים לחודש וכן לפרס כספי נוסף בסוף השנה בטקס השנתי של אילת. בנוסף לתחרות הבוגרים, התקיימה תחרות לנוער באותו התחום וגם שם הגולשים הישראלים השאירו חותם כאשר גיא פירר סיים במקום החמישי ואיגור קובצב במקום השישי.

מעוז טל, מנכ"ל עמותת סקי המים בישראל: "ציפינו ל-4 מדליות בתחרויות אשר מתקיימות בשבועיים הקרובים ואנחנו בדרך הנכונה לעמוד בציפיות שהצבנו לעצמנו. אני משוכנע שהספורטאים הישראלים ימשיכו להאדיר את שם ישראל וימתגו את ישראל כמעצמה בענף סקי המים".

אריק קפלן, יו"ר התאחדות "אילת", המייצגת את ענפי הספורט הלא אולימפיים: "ליאור מוכיח כי הינו אחד מגולשי סקי המים הגדולים בעולם , כאשר הוא שומר על מקומו בצמרת העולמית מזה כבר מס' שנים ברציפות. אילת מקווה מאוד כי ליאור אף ישיג את הכרטיס למשחקי העולם ב-2013 ויידע לייצג את ישראל בצורה ראויה ומכובדת".

  • עוד באותו נושא:
  • סקי מים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully