וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: הפועל ירושלים חגגה בבאר שבע

האדומים ניצחו 0:3 את מכבי באר שבע ושמרו על המקום הראשון בבית ד'. 0:2 לנס ציונה על אשקלון, מכבי הרצליה - רעננה 1:1

בזמן שליגת העל נמצאת בחופש עקב משחקי הנבחרות, קבוצות הליגה הלאומית ניצלו את הפגרה לטובת המחזור השלישי בגביע הטוטו. בניגוד לליגה הבכירה שקיימה רק שלושה מחזורים בשלב הבתים של המפעל, גביע הטוטו בלאומית ממשיך במתכונת הרגילה ונמצא כעת באמצע הדרך.

מכבי הרצליה פספסה הערב (שבת) ניצחון ביתי מול הפועל רעננה, כשסיימה איתה ב-1:1 במסגרת בית ב'. המגן ברק לביא העלה את הקבוצה של עופר טלקר ליתרון בדקה ה-47, אבל שלומי אביסדריס המושאל מקרית שמונה איזן עבור רעננה בדקת הסיום.

הפועל רמת גן, שמוליכה בבטחה את בית ג', איבדה את המאזן המושלם שלה עם 0:0 מול בית"ר שמשון תל אביב, אבל עדיין לא ספגה שער העונה. מצד שני, זהו תיקו מאופס שלישי שלה ברציפות, אחרי שפתחה עם שניים כאלה את הליגה. עוד לפני כן, הכח עמידר רמת גן סיימה ב-0:0 את משחקה מול עירוני בת ים, אצלה שלומי חנוכה החטיא פנדל בדקה ה-60.

בבית ד' שמרה הפועל ירושלים על המקום הראשון בעזרת ניצחון חוץ משכנע 0:3 על מכבי באר שבע. אדם מזרחי כבש ראשון עבור האורחים כבר אחרי שמונה דקות, אפי מלכה נעץ את השני בדקה ה-32 וליעד עובד חתם בדקה ה-70. מי שצמודה לה עם שבע נקודות היא סקציה נס ציונה, שניצחה 0:2 את הפועל אשקלון מצמד של עומר פרץ (7 ו-38).

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully