וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו פונצ'ץ: "הצטרפתי למועדון המצליח בישראל"

הבלם הקרואטי של מכבי תל אביב התגאה בראיון בארצו: "הגעתי לקבוצה שמשחקת התקפי. ישראל עבורי זו הארץ המובטחת"

אחרי שחתם על חוזהו במכבי תל אביב ואף ערך משחק אימון ראשון במהלכו נפצע, הבלם הקרואטי הצעיר רוברטו פונצ'ץ התראיין אתמול (שישי) ל'ספורטנט' הקרואטי וסיפר על התרשמותו מישראל ומקבוצתו החדשה, במיוחד לנוכח המעבר המהיר כבר בגיל 19, אחרי שהפך לשחקן הרכב בקבוצת וראז'דין.

"זה היה השבוע המלחיץ בחיים שלי", הודה פונצ'ץ, שבשנה האחרונה לא קיבל משכורת בקבוצתו. "היו כל מיני סיבוכים עם המסמכים, אבל בסופו של דבר הכל נפתר וגם וראז'דין תרוויח מהמעבר שלי. עבורי, ישראל זו הארץ המובטחת. אני יכול להגיד שאני מאוד מרוצה מהחוזה שהוצע לי במכבי תל אביב".

הקרואטי התרשם מאוד מהבית החדש שלו: "הצטרפתי למועדון המצליח ביותר בישראל ואני גאה בזה. ממה ששמעתי וראיתי, הקבוצה משחקת כדורגל התקפי ולוחצת, ומצפים ממנה לנצח בכל משחק למרות שיש הרבה צעירים. אני חושב שהניצחון 0:3 על פנאתינייקוס אומר המון על הקבוצה".

פונצ'ץ כבר מחכה למשחקים בליגה האירופית ואמר: "אני אוכל לשחק נגד בשיקטאש, דינמו קייב וסטוק סיטי - זה אתגר רציני. בישראל כל זר מקבל את ההזדמנות שלו, כך שאני אחכה לצ'אנס שלי ואז הכל יהיה תלוי בי. לשחק בליגה האירופית זה צעד גדול עבורי".

לאתר הרשמי של מכבי תל אביב

פונצ'ץ נפצע, מכבי תל אביב סיימה ב-1:1 מול לוד

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully