וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים לב: "חייבים לשמור על האינטנסיביות הזו"

גרמניה העפילה ליורו, אבל המאמן שלה לא מוריד את הרגל מהגז גם אחרי 2:6 על אוסטריה. ואן מרוויק נלהב מה-0:11 של הולנד

נבחרת גרמניה העפילה אתמול (שישי) ליורו 2012 שני מחזורים לסיום הקמפיין. הבחורים של יואכים לב נתנו הצגה נגד היריבה המושבעת אוסטריה עם ניצחון 2:6. מסוט אוזיל הפגיז שלושער, לוקאס פודולסקי הוסיף, כשאנדרה שורלה ומריו גצה חתמו את ההופעה המרהיבה.

"הצלחנו להעפיל בצורה נוחה, לא היינו יכולים לעשות את זה מוקדם יותר", סיפר לב בסיום המשחק ל'קיקר'. "למרות זאת, אנחנו חייבים לשמור על האינטנסיביות הזו במשחקים הבאים. כשמשחקים בצורה אגרסיבית כפי שאנחנו משחקים, כמובן שאתה סופג שערים מוזרים. היום פעמיים כשלנו בפעולות הגנתיות. אני חושב שהאוסטרים בעטו רק פעמיים לשער". גרמניה תפגוש את מארחת הטורניר פולין במשחק ידידות ביום שלישי.

נבחרת גרמניה העפילה ליורו 2012

ואן מרוויק: "בדרך כלל נגד יריבות חלשות יותר אנחנו פחות מרוכזים"

אבל מי שהבינה שיש לה הזדמנות אמיתית להפגין כדורגל משובח היא הולנד, שמחצה 0:11 את סן מרינו המתבטלת. רובין ואן פרסי, ווסלי סניידר וג'וני הייטינחה העלו את האורנג' ל-0:3 אחרי 17 דקות. דירק קאוט, קלאס יאן הונטלאר (צמד), רובין ואן פרסי (שלושער), אחד נוסף של סניידר וג'ורג'יניו ווינאלדום חתמו את הערב המשוגע של הולנד. הנבחרת של ברט ואן מרוויק צועדת במקום הראשון בבית ה' ומקדימה בשש נקודות את שבדיה, כשניצחון על פינלנד יספיק כדי להבטיח את העלייה.

"נגד יריבות חלשות יותר כמו סן מריניו, אנחנו בדרך כלל פחות מרוכזים", סיכם ואן מרוויק את המשחק המשוגע. "הראינו כעת שאנחנו יכולים לשחק כדורגל טוב נגד כל אחת. אני מבין שסן מרינו לא בדיוק נמצאת בטופ של הכדורגל, אבל זו הייתה תצוגה נהדרת. ראיתי כמה שילובים טובים ושערים יפים". על ההתקדמות של הנבחרת שלו, אמר: "די התקדמנו בנבחרת ואני גאה על כך. השחקנים תמיד רוצים לעזור האחד לשני. אפשר לראות את זה בכל דבר שהם עושים".

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully