וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק תחליף את סיון בשלב הבתים של הליגה האירופית

השוויצרים נמצאו אשמים בשיתוף לא חוקי של שחקנים וקבוצתו של בירם כיאל, שהודחה על ידם, זכתה מן ההפקר

בירם כיאל בוודאי סיים מאוכזב את משחק ההפסד של נבחרת ישראל מול יוון הערב (שישי), אך לפחות בגזרת הקבוצה שלו, סלטיק, הוא זוכה לחדשות טובות.

סגנית האלופה הסקוטית, שרק לפני כשבוע הודחה על ידי סיון השוויצרית בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, אחרי הפסד מביך 3:1, זכתה מן ההפקר כאשר סיון נתפסה על שיתוף מספר שחקנים שלא כחוק. נגד השוויצרים קיים עונש עוד משנת 2008, שאוסר עליהם להחתים שחקנים, אך הם החליטו לעבור עליו וכעת הם משלמים על כך.

אופ"א חקרה את האירוע והחליטה לשנות את תוצאת ההתמודדות ולהעניק לסלטיק ניצחון טכני 0:3 במשחק הגומלין, כך שאחרי תיקו מאופס במשחק הראשון, שנערך בסקוטלנד, סלטיק מנצחת את המפגש הכפול ומעפילה לשלב הבתים של הליגה האירופית. סיון מצידה, הבטיחה לערער על ההחלטה.

סלטיק ניצבת עכשיו בפני משוכה קשה מאוד, כשהיא נכנסת לבית תשע, שהופך ל"בית המוות". היא תפגוש שם את אתלטיקו מדריד המתחדשת, את אודינזה החזקה ואת ראן הצרפתית. סיון הייתה בקבוצת הדירוג הרביעית בהגרלה וכך מתקבל בית שבקלות יכול היה להיות בית בליגת האלופות.

להזכירכם, זו אינה השערורייה הראשונה העונה במשחקי המוקדמות של טורנירי אופ"א, כאשר רק לפני שבועיים נזרקה פנרבחצ'ה הטורקית מליגת האלופות בשל חשד למכירת משחקים מצד ראשיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully