וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת ביורובאסקט: מקדוניה ניצחה את יוון 58:72

בו מקאלב קלע 27 נקודות למקדונים, שהמשיכו בכושר הטוב אחרי הניצחון על קרואטיה. פינלנד הביסה את בוסניה 64:92

אחרי הפסקה של יום אחד, חזרו היום (שבת) בתים ג' ו-ד' של השלב המוקדם של טורניר היורובאסקט לפעילות. מקדוניה המפתיעה המשיכה בטורניר הטוב שלה, וגם יום המנוחה אחרי הניצחון על קרואטיה, לא הרס לה את המומנטום והיא ניצחה ב-14 הפרש את נבחרת יוון. בית ג', שהיה המעניין מכולם היום סיפק גם ניצחון יפה של קרואטיה על מונטנגרו ותבוסה שהנחילה פינלנד לבוסניה. בבית ד', דיוויד בלאט ונבחרת רוסיה לא נתקלו בקשיים מיוחדים מול בלגיה החלשה, וסלובניה המשיכה בכושר הטוב שלה עם ניצחון מול גאורגיה.

בית ג'

מקדוניה - יוון 58:72

נבחרת מקדוניה סיפקה היום את ההפתעה הגדולה של הטורניר עד כה, שניצחה את נבחרת יוון בתוצאה 58:72. המשחק היה יחסית מאוזן עד שמונה דקות לסיום. בנקודה הזו הובילו המקדונים 49:50, ומהרגע הזה הם רצו 9:22 עד לסיום. מי שזהר בשורות המקדונים היה בו מקאלב הנהדר, שקלע 27 נקודות, 12 מתוכן מקו העונשין, אחרי שהיוונים ביצעו עליו 12 עבירות. גם גאורגי צ'קובסקי בלט עם 11 נקודות, מתוכן שלוש שלשות. היוונים, להם היה זה ההפסד הראשון בטורניר, קלעו 31.1 אחוז בלבד מהשדה, ומהשלוש הם קלעו רק 4 פעמים מ-19 ניסיונות. מי שהצטיין בשורותיהם היה אנטוניוס פוציס שקלע 16 נקודות, וגם יאניס בורוסיס עם 10 הוסיף למאמץ. בית ג' הפך למעניין במיוחד, כשסיפק ביום המשחקים השלישי שלו שתי תוצאות מעניינות.

מונטנגרו - קרואטיה 81:87

נבחרת קרואטיה הגיעה אחרי ההפסד המפתיע בשניות האחרונות למקדוניה, כשהיא יודעת שאחרי שתי התוצאות המפתיעות שהיו היום בבית ג', ניצחון יהיה חשוב מאוד להמשך. הקרואטים הצליחו במשימה, וניצחו בקרב היוגוסלביות לשעבר 81:87. אנטה טומיץ, הסנטר המצוין של קרואטיה וריאל מדריד, הוביל את הנבחרת שלו עם 26 נקודות ו-8 ריבאונדים, כשמרקו פופוביץ' עוזר לו עם 23 נקודות. גם הרכז דונטה דרייפר הפגין יכולת מצוינת, וסיים את המשחק עם 12 אסיסטים (ו-9 נקודות). בשורות המונטנגרים, הצטיין גוראן ירטין הוותיק, שקלע 18 נקודות. וולדימיר דראגיצ'ביץ' עזר לו עם 17 נקודות, אבל השניים לא הצליחו למנוע מהקרואטים העדיפים את הניצחון. המונטנגרים עומדים כרגע עם מאזן של ניצחון אחד ושני הפסדים, ומחר מחכה להם יריבה קשה מאוד בדמות יוון.

פינלנד - בוסניה 64:92

תוצאה מפתיעה אחת כבר נרשמה היום, כשפינלנד פירקה את בוסניה ב-28 נקודות הפרש. אחרי שני רבעים יחסית מאוזנים, כשהפינים יורדים ביתרון 4 נקודות (38:42), הגיעה מחצית שנייה פשוט מצוינת של הנבחרת. חמישה שחקנים פינים סיימו את המשחק עם דאבל פיגרס בעמודת הנקודות, כשהמצטיין מביניהם הוא מיקו קויביסטו עם 17. מי שאכזב בשורות הבוסנים היה מירזה טלטוביץ'. הפורוורד מוויטוריה קלע 6 נקודות באחוזים מזעזעים מהשדה - 14.35, לפני שיצא מהמשחק עם פציעה. זה היה ניצחונה הראשון של פינלנד בטורניר, מה שהופך את שני המשחקים שעוד נותרו לה, מול מקדוניה ומונטנגרו, לחשובים במיוחד.

בית ד'

רוסיה - בלגיה 58:79

נבחרת רוסיה של דיוויד בלאט כצפוי לא התקשתה במיוחד נגד הנבחרת החלשה של בלגיה, וניצחה 58:79. אחרי מחצית ראשונה מאוזנת יחסית, שהסתיימה בתוצאה 32:37 לטובת הרוסים, העבירו השחקנים של בלאט הילוך, והביסו את הבלגים ב-21 נקודות הפרש בסופו של דבר, עם רבע אחרון של 10:22 לטובתם. מי שהצטיינו בשורות הנבחרת הרוסית היו הסקנד גארד ויטאלי פרידזון, שקלע 22 נקודות, הפאואר פורוורד אנדריי וורונצביץ', שהוסיף 17 נקודות וכמובן אנדריי קירילנקו הנהדר עם תשע נקודות במאה אחוז מהשדה ושבעה ריבאונדים. בשורות בלגיה הצטיין האמריקאי/בלגי מרקוס פייסון, שחקנה של אוסטנד. פייסון קלע 14 נקודות. זה היה הניצחון השלישי של רוסיה בשלושת משחקיה באליפות, והיא תעלה לשלב הבא.

סלובניה - גאורגיה 75:87

הסלובנים הגיעו למשחק מול גאורגיה בידיעה שניצחון, שיהיה השלישי שלהם בטורניר, יבטיח להם את העלייה לשלב הבא, והם לא איכזבו. יאקה לקוביץ' קלע 22 נקודות וסאסו אוזבולט הוסיף 21, כששלושה שחקנים נוספים, גוראן יאגודניק, זוראן דראגיץ וארזם לורבק, קולעים בדאבל פיגרס. מה שעשה את המשחק עבור הסלובנים היה 15 השלשות שהם קלעו ב-42.9 אחוז, כאשר דראגיץ' קולע ארבע מארבע מעבר לקשת. אצל הגאורגים כרגיל זאזה פאצ'וליה הגיע לעבודה, וקלע 22 נקודות, ומי שעזר לו היה מנוצ'אר מרקיושווילי עם 16 נקודות. השניים לא הצליחו למנוע את ההפסד השני של הגאורגים בטורניר, ומשחקם מחר מול אוקראינה יהיה יהיה מאוד חשוב.

משחק נוסף:

אוקראינה - בולגריה 56:67

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully