וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאבן ביליץ': "כל דבר פרט לניצחון יהיה כישלון חרוץ"

מאמן נבחרת קרואטיה יודע שאסור למעוד במשחק במלטה (ו', 20:00, 5+ לייב). מנדז'וקיץ': "ננצח, ואחר כך נחשוב על ישראל"

כשעתיים לאחר סיום המשחק של נבחרת ישראל מול יוון בבלומפילד, תעלה מחר (שישי, 20:00, 5+ לייב) קרואטיה על כר הדשא במלטה בידיעה ברורה שאסור לה למעוד מול הנבחרת החלשה בבית ו' של מוקדמות יורו 2012. לקרואטיה 13 נקודות במקום השני, אך היא עם משחק פחות לעומת ישראל. השמטת נקודות מול נבחרת שלא צברה ולו נקודה עד כה, תיחשב לביזיון גדול מבחינת סלאבן ביליץ' ושחקניו.

ההפסד בגאורגיה במרץ טרף את הקלפים מבחינת הקרואטים שעד אז החזיקו במקום הראשון, אך מאז הם הספיקו לנקום בגאורגים עם 1:2 בבית וגם חשפו את חוסר המחץ במשחקי הידידות מול צרפת ואירלנד שהסתיימו ב-0:0. בקרואטיה יש גם מי שזוכר את ה-1:1 המביך מול מלטה במוקדמות יורו 2006, ולאף אחד אין כוונה לתת לפיאסקו כזה לחזור על עצמו.

"כל דבר פרט לניצחון יהיה כישלון חרוץ", הודה ביליץ' לפני המשחק. "האוהדים הקרואטים לא רוצים רק ניצחונות אלא גם כדורגל אטרקטיבי, ולא משנה נגד מי אנחנו משחקים. הצבנו רף מאוד גבוה ואנחנו מחויבים לשמור על הרמה שקבענו".

ביליץ' מתכנן לפתוח עם איבן קלאסניץ' ומריו מנדז'וקיץ' בהתקפה. "קודם כל נתמודד עם מלטה, אחר כך נחשוב על הקרב מול ישראל", אמר מנדז'וקיץ', חלוצה של וולפסבורג הגרמנית. "אנחנו הרבה יותר טובים מהם, אבל לפני כמה שנים סיימנו במלטה ב-1:1. חייבים להיזהר ולא לדבר על ניצחון של 0:3 או 0:4".

משחק נוסף: גאורגיה - לטביה (20:00)

מה מצפה לנו בשאר בתי המוקדמות?

מוקדמות יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully