וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "הלחץ במכבי חיפה היה גדול מבסטיאווה"

המאמן הישראלי התייחס לעבודתו כמאמן הירוקים, ולא חסך ביקורת מהתקשורת בארץ: "בישראל הפסד אחד, ואתה בצרות"

רוני לוי נהנה ברומניה. בראיון לתקשורת המקומית אומר מאמנה הישראלי של סטיאווה בוקרשט כי אחרי שמונה מחזורים, בהם השיגה קבוצתו ארבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים, המטרה שלו ברורה: "בשנה שעברה התוצאות היו ככה-ככה, אחרי שהקבוצה סיימה במקום החמישי בליגה וזכתה בגביע. אני רוצה להשתפר העונה".

לגבי הקמפיין האירופי, במסגרתו יתמודדו לוי וסטיאווה עם מכבי חיפה, יודע המאמן כי לפניו עוד דרך ארוכה: "להתקדם באירופה זה משהו שמאוד חשוב לשחקנים, לבעלים, לאוהדים. מאבק האליפות זה קרב ארוך ומסובך, במיוחד ברומניה, כשבערך שש-שבע קבוצות בעלות אותו סיכוי. אבל מועדון גדול חייב להילחם על כל הגביעים".

לגבי יחסיו עם המנג'ר מיחאי סטויקה, אשר יושב על ספסל הקבוצה בזמן משחקים, אמר לוי: "זה משהו שקיים ברומניה. אם הוא יושב על הספסל, זה בסדר מבחינתי, ואני מקבל את העזרה הזו. בישראל אין עמדה כזאת, אבל אין לי בעיה עם זה". אם בכל זאת בישראל עסקינן - לוי טוען כי בישראל הרבה יותר קשה לתפקד. "הלחץ היה הרבה יותר גדול בחיפה. היו משחקים שניצחנו 0:1 או 0:2 ואנשים לא היו מרוצים כי לא נתנו הצגה. ברומניה מסתכלים על כדורגל בצורה אחרת. אם יש קצב, כולם שמחים". לוי לא חסך גם ביקורת כלפי התקשורת, במיוחד הישראלית: "האופציה היחידה היא שאני אנצח כל הזמן. בישראל, אם אני מביא תוצאות, התקשורת לא כותבת כלום. אבל אם תפסיד משחק, תהיה מוכן! אתה בצרות!".

"המצב פה דומה לכל מקום אחר. כמאמן, אתה חייב להיות רציני בקשר לעבודה טקטית וללמוד לנהל כדורגל מסודר כל יום. בסופו של דבר, אתה חייב להשיג תוצאות, רק שזו מטרה שאתה לא תמיד יכול לשלוט בה. אני תלוי מדי בעצמי, אני עובד כפי שאני רואה לנכון", אמר המאמן הישראלי. "אני אוהב את החיים ברומניה. זה נכון שרוב הזמן אנחנו במחנה (אימונים), אבל כשאני יוצא זה להסתובב או עם חברים במסעדה. כל ערב אני רואה לפחות משחק אחד, לא משנה רמת התחרות".

לוי יפגוש את מכבי חיפה, הקבוצה בה שיחק בעבר ואותה הוביל לשלוש אליפויות רצופות, במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית, כאשר ב-20 בספטמבר תארח חיפה את סטיאווה, ושבועיים לאחר מכן יצאו הירוקים למשחק חוץ בבירה הרומנית.

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully