וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: רועי בקל חתם באלקי לרנקה לעונה אחת

1.9.2011 / 18:00

הקשר ניהל משא ומתן עם מספר קבוצות בימים האחרונים. נסטיה צ'ה יורחק משלושה משחקים. הבעלים לוחץ על טועמה לעבור

קשר מכבי פתח תקוה רועי בקל חתם באלקי לרנקה הקפריסאית לעונה אחת. זאת לאחר שבימים האחרונים השחקן ניהל משא ומתן עם מספר קבוצות, בין היתר מהליגה הפולנית. השחקן אישר ומסר בתגובה: "אני שמח מאוד להצטרף לאלקי לרנקה. כרגע סיימתי בדיקות רפואיות. אני מאמין שאוכל להביא את עצמי לידי ביטוי בקבוצה החדשה. איך שעזבתי את מכבי פתח תקוה, ידעתי שהמטרה שלי היא להצליח באירופה".

הקבוצה עשויה לשחרר את הקשר נסטיה צ'ה בעקבות עסקת הטיעון שעליה הוא אמור לחתום בקרוב, בנוגע לחשד לחוזה כפול בסכנין. תזכורת: לאחרונה עבר הקשר הסלובני בדיקת פוליגרף בה נמצא דובר אמת. צ'ה נשאל האם זויפה חתימה לגבי חוזהו בבני סכנין, לאחר שפנה בעצמו להתאחדות לכדורגל. בדיעבד התברר כי ייתכן כי בעקבות עסקת הטיעון השחקן יורחק לשלושה משחקים. ביום רביעי יעמוד השחקן לדין בהתאחדות לכדורגל בגין אותו עניין.

עמוס לוזון מנסה החל משעות הבוקר להפעיל לחץ על סלים טועמה לעבור לקבוצה, אך הוא עדיין מחכה לתשובה חיובית מהקשר. "לא ניקח אף שחקן בכוח", אמרו הבוקר בקבוצה. המאמן מרקו בלבול רוצה להביא שחקן התקפה נוסף בעקבות עזיבת טל בן חיים, אבל לא בטוח שלוזון יאשר לו.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הבלם ג'ו ביזארה סיכם בקבוצה אך מחכה לאישור של עמוס לוזון כדי לעלות על טיסה, מה שלא התקבל בינתיים. אם יקרה משהו מפתיע והבלם מאורוגוואי לא יגיע, הבלם הסנגלי חליפה פפה סנקארה (27, 1.90), שמשחק באולימפיאקוס וולוס היוונית, יגיע למבחנים.

נסטיה צ'ה מועמד לדין יחד עם בני סכנין

מסתמן: סלים טועמה יעבור למכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 13:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully