וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: נסגרה העברת טל בן חיים

חלוץ מכבי פ"ת עובר סופית לאדומים שישלמו 1.5 מיליון יורו על 50 אחוז מהכרטיס. החלוץ: "מאושר". אוסידון: "הפאזל הושלם"

חלוץ מכבי פתח תקוה טל בן חיים עובר להפועל תל אביב, שתשלם עבורו סכום עתק של 1.5 מיליון יורו תמורת 50 אחוז מהכרטיס - סכום זהה למה ששילמו האדומים על חלוץ אחר של מכבי פתח תקוה, עומר דמארי. ביממה האחרונה נערך מו"מ בין נשיא פתח תקוה עמוס לוזון לבעלי הפועל תל אביב אלי טביב. בבוקר הסיכויים לעסקה נראו נמוכים, אך לאחר מכן הבינו בהפועל כי בן חיים הוא האופציה היחידה הרלוונטית שקיימת בשוק הישראלי לחיזוק הקבוצה והעסקה נסגרה אחרי סבב שיחות קדחתני בין בן חיים ואביו, לוזון ויו"ר האדומים דורון אוסידון.

"אני שמח ומאושר לעבור להפועל תל אביב. מודה לעמוס לוזון ומכבי פתח תקוה שנתנו לי את הבמה", אמר טל בן חיים לוואלה! ספורט. החלוץ אמור לחתום לחמש שנים אצל מחזיקת הגביע, הוא יירשם בזמן ויוכל לשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית. אגב, במהלך היום ביקשה מכבי פתח תקוה בתמורה את סלים טועמה, אך זה סירב למעבר.

אוסידון הגיב על השלמת העסקה ואמר: "התחייבנו להתחזק בשניים-שלושה שחקנים ועמדנו במילה שלנו. הצלחנו בסופו של דבר למצוא את נוסחת הזהב להשלמת העסקה. טביב התחייב במסיבת העיתונאים הקיץ שלקבוצה יהיה סגל נוצץ ואיכותי שיתמודד על כל התארים והיום הושלם הפאזל על פי צרכי הצוות המקצועי".

בן חיים, ששוהה כעת עם נבחרת ישראל באימונים לקראת המשחק החשוב מול יוון, חגג בתחילת החודש את יום הולדתו ה-22 ועלה לבוגרים של מכבי פתח תקוה בעונת 2007/8, בה כבש שער אחד בחמש הופעות. עונה לאחר מכן, השתלב בן חיים בצורה משמעותית יותר במועדון ורשם 24 הופעות, בהן בישל שער אחד. עונת הפריצה שלו הגיעה אשתקד, כשהוא כובש תשעה שערים ומבשל פעמיים. בן חיים רשם שתי הופעות בנבחרת הלאומית מול גאורגיה בבית ולטביה בחוץ, ואף כבש שער בהופעת הבכורה שלו.

מי שעוד הצטרף להפועל תל אביב הוא מגנה של הפועל רעננה עומרי עטיה, זאת לאחר שאתמול בערב סיכמה הנהלת האדומים עם הקבוצה מהשרון על העברתו למתחם חודורוב. עטיה חתם בקבוצה לעונה עם אופציה לשלוש שנים נוספות.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully