וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול: "ליל זו מיני בארסה". מוראטי: "אינטר השתדרגה"

אירופה מגיבה בהתרגשות להעברות. מוראטי: "אינטר צירפה רכש גדול". מילאן: "נוצ'רינו איכותי". קול: "צרפת זה אתגר גדול"

אנגליה לא לבד: אומנם רוב הדרמה של היום האחרון של מועד ההעברות הייתה בפרמיירליג, אבל גם באיטליה נרשמו אתמול (רביעי) כמה העברות מעניינות, כשהקבוצות הגדולות התחזקו.

אינטר אומנם איבדה בפגרה את סמואל אטו, אבל בסוף השאירה אצלה את ווסלי סניידר, צירפה חלוץ ענק כמו דייגו פורלאן, ואתמול גם חלוץ לאציו מאורו סראטה עבר בהשאלה לאינטר תמורת 2.7 מיליון יורו.

"הבאנו שחקנים גדולים", אמר מאסימו מוראטי על הרכש החדש, "סראטה הוא בחור טוב, פגשתי אותו והוא מאוד שמח להגיע לכאן. עשינו עסקה טובה. עכשיו הכל בידיים של המאמן, אבל אני חושב שיש לו שחקנים מצוינים". לאציו לא רצתה למכור את סראטה בפחות מ-20 מיליון יורו, אבל בסופו של דבר הוא הושאל עם אפשרות לרכוש אותו בשנה הבאה תמורת 15.5 מליון יורו.

מוראטי אמר ש"לדעתי, ואני אומר את זה כאוהד, יש לנו קבוצה חזקה מאוד עם סגל מעניין. יש הרבה אפשרויות, והרבה שחקנים שעוד נגלה. היה לנו קיץ חיובי מאוד".

גם במילאן אופטימיים אחרי צירופו של אנטוניו נוצ'רינו, קשרה הבינלאומי של פאלרמו, שעבר ממש ברגע האחרון למילאן. נוצ'רינו חתם לחמש שנים והגיע בעיקר בגלל הפציעה של מתיו פלאמיני.

המנהל הספורטיבי של מילאן צופה לו עתיד גדול. "יש לו מוסר עבודה גבוה, ואת כל האיכויות להצליח פה", אמר אריידו בראידה, "הוא שחקן איטלקי, שתמיד מקריב את עצמו למען הקבוצה וחבריו".

קבוצה נוספת שעשתה חיזוק משמעותי היא רומא, שהתחזקה במירלאם פיאניץ', שהגיע מליון תמורת 11 מיליון יורו, ובקשר פרננדו גאגו שנפרד מריאל מדריד והושאל לעונה. מי שעוד עבר לשחק בבירת איטליה הוא המגן הדני התמיר של וולפסבורג, סיימון קיאר. גם פאביו בוריני הגיע בהשאלה מצ'לסי.

ג'ו קול, שעזב את ליברפול ועבר לליל הצרפתית, הצטרף לכישרון אדן הזארד ונשמע אופטימי: "לצערי, באנגליה לא מראים יותר מדי כדורגל צרפתי, אבל בחנתי את ליל, ומבחינתי הם כמו מיני ברצלונה. אני אוהב את הרוח של הקבוצה. זה נכון שכדורגלנים אנגלים לא אוהבים לעזוב את הפרמיירליג, אבל אני אוהב אתגרים, וזה ללא ספק יהיה אתגר גדול".

איך באנגליה מגיבים לעסקאות שעשה ונגר לארסנל?

ווסלי סניידר: "הייתי קרוב מאוד למעבר למנצ'סטר יונייטד"

כל ההעברות של היום האחרון באירופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully