וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם באתלטיקה: דניאל פרנקל לא העפילה לגמר

הקופצת לגובה הישראלית סיימה במקום ה-24 כשפסלה ב-1.89 מ': "כישלונות מחשלים אותי". פיסטוריוס ודרא"פ בגמר ה-400 מ'

אכזבה לקופצת הגובה הישראלית דניאל פרנקל באליפות העולם באתלטיקה. פרנקל סיימה היום (חמישי) את תחרות מוקדמות הקפיצה לגובה במקום ה-24 בעולם, אחרי שעברה גובה של 1.85 מ' ופסלה שלוש פעמים בגובה של 1.89 מ'. שיאה האישי של פרנקל עומד על 1.94 מ', והישראלית הייתה די רחוקה משיאה.

בסיום התחרות דניאל סיכמה את הופעתה ולמעשה את העונה כולה: "הצלחות משמחות אותי, כשלונות מחשלים אותי. הייתה לי עונה לא יציבה, ממנה אפיק את הלקחים לקראת העונה החשובה הבאה".

*** האצן קטוע הרגליים אוסקר פיסטוריוס ונבחרת השליחים של דרום אפריקה במקצה ל-4 כפול 400 העפילו לגמר אליפות העולם. פיסטריוס, שרץ על להבים, התבקש על ידי התאחדות האתלטיקה לרוץ ראשון, כדי "לא לסכן את שאר המתחרים" ושיהיה לבדו במסלול. הרביעייה קבעה שיא לאומי. "זה מרגש להיות חלק מהשיא הזה", אמר פיסטריוס לאחר מכן, "אני גאה ושמח".

*** קסטר סמניה הדרום אפריקאית העפילה לגמר בריצת ה-800 מטר. אחרי שהייתה פצועה ופרשה מהתחרויות האחרונות, האלופה אופטימית: "הכל בסדר, אני מתרכזת מירוץ הבא". כזכור, סמניה בת ה-20 הושעתה אחרי זכייתה הקודמת באליפות העולם בעקבות החשד שהיא שינתה את מינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully