וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מאמנו של ערן זהבי פוטר

בלגאן בפאלרמו: הנשיא זמפאריני הודיע על פיטוריו של סטפנו פיולי עוד לפני פתיחת העונה. מאמן הנוער מנג'ייה יחליפו

נשיא פאלרמו, מאוריציו זמפאריני, ידוע בחיבתו לפיטורי מאמנים, אבל נראה שהפעם הוא שבר אפילו את השיאים של עצמו. סטפנו פיולי פוטר הערב (רביעי) מתפקידו כמאמן הרוסאנרו עוד לפני מחזור הפתיחה בליגה ומי שמונה במקומו הוא מאמן הנוער דביס מנג'ייה. יחד עם פיולי שלח הנשיא הביתה את רוב הצוות המקצועי וגם המנהל הספורטיבי צפוי למצוא עצמו בחוץ לאחר שהיום נרשם עימות חריף בינו לבין זמפאריני.

הכתובת הייתה על הקיר. כבר ביום שלישי התבטא הנשיא בחריפות על מצב הקבוצה ואמר: "יש בעיות חמורות ואני מודאג. דברים רק מחמירים והבעיה היא לא רק בשחקנים, אלא במצבם הפיזי ובתפקוד שלהם על המגרש. פיולי? אף אחד לא בטוח".

כזכור, הקבוצה של ערן זהבי הודחה בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית על ידי ת'ון השוויצרית. במידה והשביתה בליגה תסתיים, פאלרמו תפתח את העונה ב-11 בספטמבר במשחק ביתי עם אינטר, במסגרת המחזור השני וזאת מכיוון שהמחזור הראשון נדחה.

זמפאריני הודיע כי ייכנס בחמישי מסיבת עיתונאים ויסביר את הצעד המוזר. בינתיים, הוא כבר מינה מחליף - את מאמן הנוער דביס מנג'ייה (37), עליו הוא קיבל המלצות חמות מאריגו סאקי. קודם לכן, סירב דליו רוסי לחזור לתפקיד לאחר שפוטר פעמיים אשתקד על ידי זמפאריני.

פאלרמו דווקא הייתה פעילה מאוד ביום האחרון של מועד ההעברות עם צירופם של שלושה שחקנים קישור: אדגר בארטו, אדגר אלברס ופרנצ'סקו דלה רוקה. מנגד, אנטוניו נוצ'רינו נמכר למילאן וחתם לחמש שנים.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully