וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: תמיר כחלון חתם לעונה בקרקוביה

31.8.2011 / 18:06

אחרי שעסקת השאלתו ממכבי תל אביב נסגרה, הקשר בן ה-23 חתם והוצג בקבוצה הפולנית: "רוצה לעזור לשפר את מיקומה"

עכשיו זה רשמי. תמיר כחלון חתם לעונה אחת בקרקוביה הפולנית אחרי שעסקת השאלתו ממכבי תל אביב נסגרה כבר ביום שלישי. "אני מאוד שמח להגיע לקרקוביה", אמר הקשר לאחר שהוצג רשמית במועדון. "אני רוצה לעזור לקבוצה לשפר את מיקומה בטבלה".

לוואלה! ספורט אמר כחלון: "הם רצו אותי מהרגע הראשון. אני רעב לכדורגל אחרי שהמשא ומתן היה ארוך ומתיש. מלכתחילה המטרה שלי היתה להישאר באירופה ואני שמח שזה קרה". סוכנו דודו דהאן הוסיף: "תמיר היה נחוש לשחק באירופה. אני מאוד שמח עבורו ועבור משפחתו. היה משא ומתן מתיש וארוך, אך אני שמח שהכל בא על מקומו בשלום".


כחלון בן ה-23 ניהל במשך שבועות ארוכים מגעים עם קרקוביה ולמרות שהעסקה כבר עמדה על סף פיצוץ בשבוע שעבר, התפתחות של הרגע האחרון הביאה לסיכום, שהושג באמצעות סוכנו דודו דהאן. בכך הופך הקשר לישראלי השישי בפולין אחרי מאור מליקסון ודודו ביטון (ויסלה קרקוב), משה אוחיון (לגיה ורשה), עידן שריקי (גורניק זאבז'ה) ולירן כהן (פודבסקידז'ה).

כחלון גדל במכבי תל אביב ושיחק שנתיים כמושאל בבני יהודה. בינואר שעבר הושאל לשרלרואה בלגית וכבש ארבעה שערים, אך לא עזר לה להישאר בליגה. למרות שחתם בקיץ על חוזה חדש לשנתיים במכבי תל אביב, החליט כחלון כי ברצונו להמשיך באירופה וקרקוביה תהיה התחנה השנייה שלו מעבר לים.

קרקוביה פתחה רע מאוד את העונה ואחרי חמישה מחזורים היא במקום הלפני אחרון עם שתי נקודות בלבד.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully