וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "לא ננצח את המשחק בדיבורים והכרזות"

החלוץ הפצוע מסביר מה צריך לעשות כדי לעבור את היוונים בשישי, ואופטימי מאוד: "אני מאמין שהמשימה תסתיים בניצחון"

חלוץ נבחרת ישראל אליניב ברדה יצפה ביום שישי הקרוב במשחק של הנבחרת נגד יוון דרך הטלוויזיה. חלוצה המצוין של גנק נפצע רגע לפני המשחק הגורלי והוא סובל מקרע חלקי בשריר, כשהיום (רביעי) הוא התראיין לאתר ההתאחדות לכדורגל על תחושותיו.

"כואב להפסיד את המשחק נגד יוון, אבל ידוע שפציעות הן חלק מהמשחק ואני בטוח שאחרי יוון וקרואטיה אחזור לנבחרת ונמשיך להיות מעורבים בקרב על הכרטיס ליורו", אמר החלוץ. "אני בבלגיה ומחזיק אצבעות לחברים שלי ולמאמן שינצחו את היוונים. המטרה העליונה של חבריי בנבחרת ישראל היא המשחק נגד נבחרת יוון שיתקיים ביום שישי. הלב שלי יהיה עם השחקנים על כר הדשא, אנחנו צריכים לנצח את יוון וזה אפשרי כמובן בעזרת הרוח הגבית שתגיע מיציע האוהדים".

על העימות עם יוון, נבחרת קשה לכל הדעות, אמר ברדה: "לא ניצחנו את היוונים בשני המפעלים של מוקדמות המונדיאל בדרום אפריקה בזמנו של המאמן דרור קשטן ולא במשחק שהתקיים בקמפיין הנוכחי. אלו עובדות ועל נבחרת ישראל לשבור את החוקיות הזאת. יש להבין כי לא ננצח בדיבורים והכרזות לפני המשחק. אפשר לנצח את היוונים במשחק שיהיו בו מחויבות, לחימה וריצה אחרי הכדור במשך כל המשחק. לכך יש להוסיף אלמנטים של משחק קבוצתי כפי שהמאמן שלנו מתרגל".

על הסיכויים להעפיל ליורו, הוסיף ברדה: "אני חולם על ניצחון למרות שאני לא בתוך ההכנה והאימונים. אני מאמין, כמו כל השחקנים, כי המשימה היוונית שלנו אכן תסתיים בניצחון. ניתן בהחלט להבקיע שער, או כמה שערים, נגד יוון למרות היותה נבחרת לא קלה עם שחקנים טובים. יוון מוכנה לכך שלא יהיה לה כל כך פשוט בבלומפילד, וסביר להניח שתגיע עם תוכניות המשחק בהתאם. אני מאמין שאנו יכולים לנצח, כאשר ניצחון על היוונים יפתח בפנינו חלון הזדמנויות בלתי רגיל לפני הטיסה למשחק החוץ נגד קרואטיה ביום שלישי. אפשר לסיים לפחות במקום השני בבית ולהעפיל ליורו בפולין ואוקראינה דרך משחקי הפלייאוף".

החלוץ סיים בהתייחסות לשעת המשחק ולמזג האוויר החם הצפוי בשעה זו: "בכדורגל התנאים שווים לשתי הנבחרות. זמני המשחקים נקבעו מראש מבלי יכולת לשנות את מועדם או את שעת קיומם. נבחרת ישראל אמורה לשחק בכל מצב ובכל תנאי מזג האוויר. גם לשחקני נבחרת יוון זה לא יהיה פשוט, שהרי הם ישחקו באותם תנאי אקלים כמו הנבחרת שלנו".

ואיך ליאור רפאלוב נערך למשחק הנבחרת?

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

כל הדיווחים והכתבות לקראת המשחק נגד יוון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully