וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צפו בדי קאניו דוחף ומתעמת עם שחקן שלו

שחקן העבר שמדריך את סווינדון התנפל על לאון קלארק בתום משחק ההפסד בגביע הליגה וניהל איתו קרב דחיפות במנהרה

«iframe width="440" height="345" src="https://www.youtube.com/embed/gh_oEJX9BHE" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

חלוץ העבר פאולו די קאניו החל רק השנה את קריירת האימון שלו, אבל נראה שהוא עדיין לא הפנים את האחריות שיש לו. האיטלקי ששיחק בין השאר ביובנטוס, מילאן, סלטיק, לאציו ורומא ומונה הקיץ למאמנה של סווינדון שירדה לליגה השנייה באנגליה, היה מעורב בעימות עם אחד משחקניו, לאון קלארק, בסיום משחק ההפסד של סווינדון בגביע הליגה לסאות'המפטון.

אחרי ההפסד הביתי בסיבוב השני, המאמן האיטלקי נראה גוער בחלוץ כשהקבוצה ירדה מהדשא. די קאניו נראה בצילומי הטלוויזיה דוחף את קלארק לעבר המנהרה ומכאן החל קרב דחפות בין השניים לפני שהם הופרדו. יושב ראש הקבוצה האנגלית ג'רמי ריי ניסה להסביר את העימות: "ברור שהיה כאן אירוע חריג, וזו תהיה טעות להטיל אשמה עד שיתבררו הפרטים".

לאחר התקרית, קלארק סירב להיכנס לחדר ההלבשה ועזב את מתחם האימונים כשהוא לובש את מדי הקבוצה. די קאניו עצמו לא התייצב למסיבת העיתונאים לאחר המשחק. "הייתה אי הבנה שם שנגררה לתוך המנהרה", הוסיף ריי. "הדברים התגלגלו מהר מאוד. היה תסכול רב בשני הצדדים. כל העניין הוא נורמלי, אבל אף אחד לא הגיב כראוי".

שגיב ברעם בכתבה מרתקת על די קאניו

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully