וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובלס: "אם הייתי מגיע ממדינה אחרת, לא הייתי נפסל"

האתלט הקובני שנפסל בגמר 110 משוכות מאמין שנעשה לו עוול: "זה מאוד שנוי במחלוקת. תמיד יש מגע בתחרויות הללו"

רויטרס

צפו ברובלס ושיאנג ליו בפעולה באליפות

התקציר באדיבות ערוץ 1

www.iba.org.il

דיירון רובלס מתקשה להשלים עם הפסילה שלו בגמר 110 מטר משוכות באליפות העולם שנערכת בדרום קוריאה. למרות שגם ההילוכים החוזרים מראים בבירור שהאתלט הקובני גרם למעידתו של שיאנג ליו הסיני, רובלס משוכנע שנעשה לו עוול.

אחרי שהוכתר כאלוף העולם, התואר הזה נשלל ממנו, וכעת הוא טוען שההחלטה הזו של איגוד האתלטיקה הבינלאומי לא הייתה מתקבלת במידה והוא היה מגיע ממדינה גדולה יותר. "אם הייתי מגיע ממדינה אחרת שהיה לה יותר כוח, זה לא היה קורה", אמר רובלס לסוכנות AP.

"זה מאוד שנוי במחלוקת שהדברים האלה קורים באליפות העולם באתלטיקה, לצערי הרב זה היה התור שלי לחוות את זה", הוסיף הקובני הממושקף, שראה את ג'ייסון ריצ'ארדסון האמריקאי מוכתר כאלוף העולם. "אתה תמיד יכול להיפגע מזה, אתה פותח את הזרועות שלך ותמיד יש מגע. היו לי תחרויות שכבר התנגשתי בהן עם דייויד אוליבר, עם שיאנג ליו, זה טבעי וכל האתלטים יודעים את זה".

למרות התחושות הקשות של רובלס, נדמה כי הוא מאמין בכוחו לזכות בתואר שחסר לו: אלוף העולם ב-110 אחרי שהוכתר לפני שלוש שנים כאלוף האולימפי בבייג'ינג. "אני מאמין בעצמי שאוכל להיות אלוף", הוא הוסיף. "כעת עם הניסיון, אני אנסה תמיד להיות מקדימה. אלה דברים שקורים בחיים וצריך להתמודד איתם. הדבר הכי חשוב עכשיו הוא לסיים ללא פציעות או בעיות בריאותיות, ולהתכונן למשחקים האולימפיים שהם קרובים מאוד".

דיירון רובלס ניצח, ונפסל

אליפות העולם באתלטיקה - כל הדיווחים והכתבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully