וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוט אוזיל: "ריאל מדריד משחקת ברמה של ברצלונה"

חרף ההפסד בסופרקופה, הגרמני סבור שהקבוצות שוות. האסטרטגיה של מוריניו: 30 נקודות ב-10 המשחקים הראשונים

כנראה שאת שחקני ריאל מדריד לא הרשימה העובדה כי ברצלונה ניצחה אותם והניפה את הסופרקופה הספרדי רק לפני זמן קצר. מסוט אוזיל, למשל, מסתכל בין היתר על פתיחת הליגה הסוערת של שתי הקבוצות, כאשר הבלנקוס הביסו 0:6 את סראגוסה בלה רומארדה, בעוד בארסה דרסה את ויאריאל 0:5 בקאמפ נואו.

"הפסדנו אולי את הסופרקופה לברצלונה", אמר הקשר הגרמני ממוצא טורקי של ריאל ל"בילד", "אבל שני המשחקים בין הקבוצות הוכיחו שאנחנו נמצאים ברמה של בארסה. הניצחון על סראגוסה היה נפלא וגם חשוב מאוד עבורנו. אני שמח מאוד, המשחק הזה נותן לנו הרבה ביטחון".

בנושא אחר, ז'וזה מוריניו ממשיך לחשוב כל העת כיצד להיאבק בבארסה. כזכור, המאמן הפורטוגלי תכנן קיץ שלם איך ישחק נגד אלופת אירופה וספרד בשני משחקי הסופרקופה וכמעט צלח, וכעת בנה אסטרטגיה לליגה.

מוריניו טוען כי כדי לשמור את בארסה קרובה ולא לתת לה לברוח, ריאל צריכה להשיג 30 נקודות ב-10 המחזורים הראשונים בליגה, כלומר להישאר מושלמת. מוריניו ערך תחזית לעונה, ולדידו, אם ריאל תשיג 100 אחוזי הצלחה אחרי 10 מחזורים היא תהיה חזק מאוד בתמונת האליפות.

כדי לעשות לכם את החיים קלים, אלו תשעת המשחקים הבאים המחכים לריאל לפי הסדר (אחרי הדחייה של המחזור הראשון והניצחון על סראגוסה): חטאפה (בית), לבנטה (חוץ), ראסינג סנטאנדר (חוץ), ראיו וייקאנו (בית), אספניול (חוץ), בטיס (בית), מלאגה (חוץ), ויאריאל (בית), ריאל סוסיאדד (חוץ).

במחזור ה-12 כבר מחכה לריאל משחק קשה מאוד מול ולנסיה בחוץ, ומחזור לאחר מכן היא תתעמת בביתה בדרבי מול אתלטיקו. במחזור ה-16 תפגוש בקלאסיקו בסנטיאגו ברנבאו את ברצלונה. מעניין עם כמה נקודות תגענה שתי הקבוצות אז.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

המתח בספרד גובר

כידוע, הרבה אנשים בספרד לא אהבו לראות את הדומיננטיות המוגזמת של ריאל וברצלונה כבר במחזור הראשון, ואתמול נשיא סביליה חוזה מריה דל נידו פתח פה גדול ותקף ראשי ה"לה ליגה".

"למען השם, האם יש בליגה הזאת אוהדים שלא חושבים שהליגה הזאת הוזנתה והושחתה?", שואל דל נידו, כשהוא מתייחס לחלוקת ההכנסות, "הכנסות הרדיו רק יגבירו את הפערים, והגדולות יהפכו לגדולות יותר והקטנות יהפכו לקטנות יותר. הליגה שלנו היא הבדיחה לא הכי גדולה באירופה, אלא הכי גדולה בעולם. זאת ליגה של מדינת עולם שלישי, כששתי קבוצות לוקחות את הכסף של כל שאר הקבוצות".

סרחיו ראמוס, בלם ריאל מדריד, הגיב היום להאשמות, ואמר לדל נידו: "אם אתה לא אוהב את הליגה הזאת, אתה יכול לחפש אחרת". המשך יבוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully