וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "רוצים להיות מוכנים ברגע האמת"

30.8.2011 / 19:01

הצעירה מתכוננת למשחק הידידות באנגליה. המאמן: "מעמידים את השחקנים בפני יריבות קשות". ביטון: "יש דור לא פחות נוצץ"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הנבחרת הצעירה של ישראל ערכה הערב (שלישי) אימון נוסף לקראת משחק הידידות מול אנגליה שיתקיים ביום שני בעיר ברנסלי. המשחק מול היריבה החזקה הוא חלק מההכנה ליורו 2013 לנבחרות צעירות שכזכור יתקיים בישראל. הנבחרת הצעירה תמריא ברביעי לאנגליה, לשם יצטרפו שני השגרירים: גיא אסולין (מנצ'סטר סיטי) ואור ברוך (שיקגו פייר). כזכור, מסגל הנבחרת ייעדרו עמרי בן הרוש, טאלב טואטחה ואייל גולסה, שזומנו לנבחרת הבוגרת.

שחקני הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים: מוטי מלכה, אופיר דוידזאדה ואלי דסה נעדרו מהאימון היום בגלל משחק הליגה בין הקבוצות. דור מיכה, אלי זיזוב, משה לוגסי, עומר ורד, אלי זיזוב וניר ביטון ששותפו במשחק בין מכבי תל אביב לאשדוד ערכו אימון קל כמו גם רועי גורדנה מהפועל תל אביב.

המאמן גיא לוזון אמר היום לפני האימון: "אין ספק שאנגליה, לפחות בגילאים שלנו, נחשבת לאחת הנבחרות הטובות בעולם. זו נבחרת שכל כולה שחקני פרמיירליג ורובם שחקני הרכב שם. זו משוכה גבוהה מאוד בשבילנו".

לוזון התייחס לבחירת היריבה: "הכי קל מבחינתנו זה לשחק נגד נבחרות מהדרג השלישי והרביעי ולנצח וכולם יהיו שמחים. אבל אנחנו מעמידים את השחקנים בפני הנבחרות הכי קשות כדי שברגע האמת נוכל להיות מוכנים ולבוא עם נסיון מסוים".

קשר מ.ס אשדוד וקפטן הנבחרת ניר ביטון הוסיף: "זה מרגש מאוד. לא משנה נגד מי משחקים. להיות במעמד של קפטן נבחרת זה דבר מרגש בפני עצמו. אני אמור להנהיג את הנבחרת הזו ולהצעיד אותה קדימה ואני מקווה מאוד להצליח ביורו.

"אני לא חושב שהדור היום הוא פחות טוב או נוצץ. פשוט בדור הקודם אנחנו זוכרים את שני המשחקים האחרונים שהיו עם גיא לוזון. זה היה כששחקנים היו בוגרים יחסית וכבר היו שחקני הרכב בקבוצות שלהם. אנחנו עדיין שחקנים צעירים, ויש לנו הרבה מה ללמוד. אני מאמין שכולנו עוד נהיה שחקני מפתח בקבוצות שלנו, נתקדם וחלק גם ייצאו לאירופה. אבל יש לשם עוד דרך ארוכה".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully