וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל השלימה את רכישתו של צ'ו יונג פארק

יומיים אחרי ההשפלה באולד טראפורד, התחזקו התותחנים בקפטן נבחרת דרום קוריאה. מרטסאקר סיכם, סנטוס בדרך

יומיים לאחר הפיאסקו הגדול באולד טראפוד, נדמה שארסנל מתחילה לעבוד על חיזוק. היום (שלישי) הודיע המועדון דרך האתר הרשמי שלו על החתמתו של חלוץ מונאקו צ'ו יונג פארק. קפטן נבחרת דרום קוריאה בן ה-26 כבש 25 שערים ב-91 הופעות במדי מונאקו בשלוש עונותיו בליגה הצרפתית.

יונג פארק זכה פעם אחת בתואר שחקן השנה באסיה ורשם את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת דרום קוריאה בגיל 19, כשהוא נכלל בסגל במונדיאל 2006 ו-2010. פארק ילבש את החולצה מספר תשע בארסנל וביקש להיקרא "ז'ו". על פי דיווחים, התותחנים ישלמו לקבוצה מהנסיכות הצרפתית כשלושה מיליון ליש"ט.

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר אמר על ההחתמה: "אנחנו נרגשים מאוד להחתים את צ'ו. הוא יוסיף איכות משמעותית לחלק הקדמי שלנו ויהיה תוספת חשובה מאוד לסגל". החלוץ עצמו נשמע נרגש ואמר: "זה כבוד גדול מאוד בשבילי ואני מאושר לחתום בארסנל. זה חלום להיות כאן כשחקן ארסנל. עכשיו אני רק רוצה להוכיח איזה שחקן טוב אני ולהוכיח את עצמי. לדעתי, ארסנל זה מועדון נהדר, ועכשיו הגיע הזמן מבחינתי להוכיח מה אני שווה על הדשא. אעשה כמיטב יכולתי, לא אוותר, אוכיח לב, אתן הכל ואני מקווה שהאוהדים יתמכו בי".

בכך לא מסתיים מסע הרכש של התותחנים. בלם נבחרת גרמניה פר מרטסאקר (26) עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וסיכם לשלוש שנים. מרטסאקר יגיע מוורדר ברמן תמורת כ-10 מיליון ליש"ט לחזק את ההגנה הרעועה של התותחנים. גם המגן הברזילאי אנדרה סנטוס מפנרבחצ'ה על סף חתימה בארסנל והוא יעלה שישה מיליון ליש"ט.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully