וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסלי סניידר: "צריך להוקיר אנשים כמו מוריניו"

קשרה של אינטר גונן על מאמנו לשעבר: "הוא באמת בחור נהדר כשמכירים אותו, ואני יודע שהוא הבין שהפעם הוא הלך רחוק מדי"

בזמן שהתקשורת בספרד ממשיכה לחבוט בז'וזה מוריניו בעקבות התקרית בה צבט את עוזר מאמן ברצלונה טיטו וילנואבה, מאמן ריאל מדריד זכה הבוקר (שלישי) לתמיכה מאחד מכוכביו לשעבר. ווסלי סניידר, שזוכר למוריניו את הימים היפים שלהם באינטר, גונן על הפורטוגלי והסביר שהביקורות עליו נובעות מחוסר הבנה של אלו שאינם מכירים אותו אישית.

"צריך להוקיר אנשים כמו מוריניו", אמר סניידר. "אני מבין את הטענות המוכרות נגדו, אבל אני מתנגד לכל הביקורות כלפיו. אף אחד לא יודע איך הוא באמת עד שהוא מגיע לעבוד איתו באופן יומיומי. הוא תמיד נשאר נאמן לאמת של עצמו, ואני מאוד מעריך את זה".

"אני מכיר אותו היטב, ואני חושב שהוא מתחרט על מה שקרה מול ברצלונה, למרות שהוא לעולם לא יודה בכך", הוסיף סניידר. "הוא באמת בחור נהדר, ואני יודע שהוא הבין שהפעם הוא הלך קצת רחוק מדי".

בינתיים מסרבת להסתיים סאגת העברתו האפשרית של סניידר למנצ'סטר יונייטד, ויומיים לפני סגירת חלון ההעברות הפתיע רנה מולנסטין, מאמן קבוצת המילואים של מנצ'סטר יונייטד, כשהצהיר שעדיין קיים סיכוי שהקשר ההולנדי יגיע לאולד טראפורד: "לסר פרגוסון יש אמון עצום בסגל הנוכחי, אבל שחקן בקליבר של סניידר יכול להתאים לנו".

כך נכנסה ברצלונה לראש של מוריניו
כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully