וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "ססק יודע מה זה לשחק בברצלונה"

כוכב ברצלונה שפע מחמאות לחברו לקבוצה, שכבש בבכורה בליגה. ואלדס השווה את שיא ההופעות לשוער: "יום מיוחד"

בפעם האחרונה שברצלונה הפסידה משחק פתיחת עונה שלה בבית הייתה בדצמבר 1939. קצת פחות מ-72 שנה לאחר מכן אירחה הבלאוגרנה אמש (שני) את ויאריאל למשחק הליגה הראשון שלה לעונת 2011/12 ומי שחלם על הפתעה התבדה במהירות. ברצלונה ניצחה 0:5 כשבין הכובשים ניתן למצוא את שחקני הרכש ססק פברגאס ואלכסיס סאנצ'ס, והיא במקום השני בטבלה מאחורי ריאל מדריד שהביסה את סראגוסה 0:6 שלשום.

ליאונל מסי שכבש את שני האחרונים בדקות 52 ו-75, דיבר בשבחו של פברגאס שפתח, הבקיע רגע לפני הירידה למחצית והשתלב היטב במשחק של אלופת אירופה: "ססק ואני מכירים אחד את השני מאז שהיינו ילדים. כמו צ'אבי ואינייסטה, הוא יודע מה זה אומר לשחק בברצלונה". על המשחק אמר הכוכב הארגנטינאי: "הראנו שהולך לנו טוב. הדבר החשוב הוא שנמשיך בדרך הזו. טוב שהשחקנים שהגיעו בקיץ השתלבו מהר".

אגב, גם ויקטור ואלדס חגג אתמול הופעה מרשימה משלו. השוער בן ה-29 אמנם לא נזקק לבצע הצלות מרהיבות כדי לחץ את בארסה מהפסד, אבל השווה את שיאו של אנדוני זוביזארטה כשוער עם הכי הרבה הופעות רשמיות במדי הקבוצה - 410. ואלדס יהפוך לשיאן ההופעות מבין השוערים במשחק הבא ואמר אמש: "אני גאה להשוות את השיא של זובי, זה יום מיוחד. כשערכתי את הופעת הבכורה לא יכולתי לחשוב על מספר הופעות כזה".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully