וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: דודי סלע עלה לסיבוב השני

הישראלי חזר מפיגור שתי מערכות לראשונה בקריירה וניצח 6:4, 6:2, 4:6, 3:6, 0:6 את תומאס בלושי. בסיבוב הבא: רוג'ר פדרר

מי היה מאמין? דודי סלע, המדורג במקום ה-94 בעולם, כבר פיגר בשתי מערכות ושבירה בסיבוב הראשון של אליפות ארצות הברית הפתוחה מול תומאס בלושי הברזילאי, המדורג במקום ה-35 בעולם. אלא שהישראלי הצליח לבצע קאמבק נדיר בדרך ל-6:4, 6:2, 4:6, 3:6, 0:6 אחרי שלוש שעות ו-27 דקות דרמטיות.

כצ'ופר על הניצחון המפתיע, יזכה הישראלי לפגוש בסיבוב השני את רוג'ר פדרר, המדורג שלישי בעולם, שעבר את הסיבוב הראשון עם ניצחון 4:6, 3:6, 2:6 על סנטיאגו חיראלדו. סלע כבר נפגש פעם אחת בעבר עם רוג'ר פדרר. זה היה ברולאן גארוס 2005, אז הפסיד לשוויצרי 6:1, 6:4, 6:0. אמנם יהיה כמעט בלתי אפשרי מבחינתו של סלע לנצח את פדרר, אך לפחות הוא יזכה לשחק ככל הנראה באצטדיון ארתור אש לעיני 15 אלף צופים וגם זו חוויה אדירה.

כדי להבין את גודל ההישג מבחינתו, חשוב לציין שלדודי סלע זו הייתה בסך הכל הפעם השלישית בקריירה בה הוא משחק מערכה חמישית בטורניר גרנד סלאם. בפעמיים הקודמות, מול ויקטור האנסקו ברולאן גארוס ב-2008 ומראט סאפין באוסטרליה 2007, הוא הפסיד ובכל מקרה לא חזר מפיגור של שתי מערכות. הדבר היחיד שמעט העיב על ההישג והדרמה היה הקהל הישראלי במקום, שעודד כמו באצטדיון כדורגל, מחא כפיים כשהברזילאי החטיא הגשות ועורר את הקהל הדרום אמריקאי במקום, שמצידו לא נשאר חייב והחל לקלל בשלב מסוים.

סלע פתח את המשחק רע מאוד, נשבר כבר במשחקון הראשון והפסיד במערכה הראשונה 6:4 אחרי 48 דקות. המערכה השנייה הייתה אפילו גרועה יותר מבחינת הישראלי, שלא הצליח למצוא את ההגשה שלו, נקלע כבר לפיגור 3:0 וראה את היריב שלו מטייל לעבר 2:6 אחרי 32 דקות. גם המערכה השלישית התחילה רע מבחינת סלע, שנקלע לפיגור 3:1, אך הצליח להשיג שתי שבירות, לחזור מהקבר ולנצח במערכה 4:6 אחרי 47 דקות. סלע המשיך במומנטום גם למערכה הרביעית, בה ניצח 3:6 תוך 40 דקות וכשנראה שהוא מוציא את בלושי מריכוז.

הישראלי המשיך להיראות מצוין, שאב ביטחון עצום והצליח לשבור את בלושי כבר במשחקון הראשון על ה-15, כשהברזילאי מסיים את המשחקון עם שגיאה כפולה ואזהרה בעקבות השלכת המחבט שלו בפיגור 1:0. סלע שמר בקלות על ההגשה שלו ושבר שוב את בלוצ'י בדרך ל-0:3, כשבמצב הזה קרא הברזילאי לטיפול רפואי בעקבות מה שנראה ככאבים בברך. אם זה לא הספיק לו, אז בלושי גם בעט בכדור וספג עונש של אובדן נקודה בעקבות הקודמת שספג. סלע המשיך לשלוט בקלות וזכה במערכה עם 0:6 מרשים אחרי 207 דקות של דרמה.

טניס בוואלה! ספורט

אלופת ווימבלדון, פטרה קביטובה, הודחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully