וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הכח עמידר רמת גן עם מאזן מושלם

הסגולים ניצחו 1:2 בחוץ את הפועל ירושלים. רק 0:0 להפועל רמת גן מול בת ים ולהפועל כפר סבא מול בית"ר תל אביב רמלה

שלושה משחקים עומדים על הפרק היום (שני) במסגרת הליגה הלאומית. חשוב לציין שהמשחקים לא ישלימו את מחזור המשחקים השני, אחרי דחייתו של המשחק בין מכבי באר שבע לסקציה נס ציונה. במסגרת המשחקים היום נפגשו בית"ר רמלה ת"א והפועל כפר סבא, הפועל ירושלים אירחה את הכח עמידר רמת גן, ועירוני בת ים עשתה את הדרך הקצרה לאיצטדיון וינטר להתמודד מול הפועל רמת גן.

בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל כפר סבא 0:0

רמלה ת"א סיימה ב-1:1 מול נס ציונה במחזור הראשון, וגם היריבה מהשרון יצאה בתיקו במשחק הראשון של העונה, מול הפועל רמת גן (0:0). המשחק בין שתי הקבוצות שנערך הערב בשכונת התקוה לא התעלה לרמה גבוהה, ושתיהן הכפילו בסופו של דבר את כמות הנקודות שלהם, גם אם לא הצליחו להבקיע ולו שער אחד. הרגע המעניין במשחק היה הכרטיס האדום שספג שחקנה של האורחת, הגרמני מנואל בלסטלר.

הפועל ירושלים - הכח עמידר ר"ג 2:1

אחרי התיקו המשעמם שלה בשבוע שעבר עם מכבי הרצליה, אירחה היום העולה החדשה מהבירה באצטדיון בבת ים את הכח עמידר רמת גן, שניצחה במחזור הראשון את הפועל נצרת עילית 1:2. אחרי 17 דקות, עלו האורחים ליתרון מרגליו של גיא עובדיה הצעיר. 0:1 לאורחים הייתה גם תוצאה המחצית, עד שאדם מזרחי השווה את התוצאה בדקה ה-64. תשע דקות לאחר מכן, קיבלה הכח עמידר בעיטת עונשין מ-11 מטר, וטל שמעיה דייק וקבע את תוצאת המשחק. הכח כבר עם שני נצחונות, והשחקנים של לופא קדוש מחפשים עדיין את שלוש הנקודות הראשונות שלהם בליגה הלאומית.

הפועל ר"ג - עירוני בת ים 0:0

זה היה שבוע קשה מאוד עבור אנשי הפועל רמת גן, מכיוון שבמהלכו החלו עבודות ההריסה על האיצטדיון המיתולוגי שלה, המכתש. אחרי ה-0:0 מול הפועל כפר סבא במשחק הראשון של העונה, אירחו היום שחקניו של פרדי דוד את עירוני בת-ים, שניצחה בשבוע שעבר את הפועל הרצליה. לא נרשמו אירועים מעניינים במהלך המשחק, ומאמן בת ים איתי מרדכי, יבקש שלפחות בשבוע הבא, מול בית"ר רמלה ת"א, הם יצברו נקודות נוספות. לדוד, המאמן שוויתר על הצעות מליגת העל כדי להתחיל פרויקט מסקרן בקבוצה מרמת גן, יש הרבה מה לשפר.

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully