וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: דייגו פורלאן באינטר

החלוץ האורגוואי הודיע כי הוא עוזב את אתלטיקו מדריד ומצטרף לנראזורי: "יש בי רצון עז לשחק. רוצה להודות לנשיא מוראטי"

לאחר הציפייה הרבה, דייגו פורלאן הכריז רשמית כי הוא עובר לאינטר. במסיבת עיתונאים שקיים היום (שני) במדריד, הודיע החלוץ האורגוואי כי לא ישחק יותר בווינסטה קלדרון, אלא בסן סירו, ויצטרף לשורות הנראזורי.

"אני הולך למועדון נהדר וניצב בפניי אתגר גדול. אני רוצה להודות למאסימו מוראטי על ההזדמנות", אמר השחקן בהודעתו על עזיבת ספרד. "כבר דיברתי עם אסטבן קמביאסו ודייגו מיליטו, הם חברים שלי. אני מכיר את הסריה A מצפייה בהרבה משחקים בטלוויזיה ואני שמח מאוד לשחק באיטליה אחרי הזמן שלי באנגליה וספרד".

"אני הולך לשחק עבור קבוצה נהדרת. אהבתי את הפרויקט כמו גם את רצונם שאהיה שלהם", הוסיף פורלאן, אשר שיחק באתלטיקו מדריד מאז 2007, "יש בי רצון עז להתחיל לשחק והחלפת הקבוצות תביא לי מוטיבציה חדשה. לא בכל יום אתה מקבל את ההזדמנות לשחק במועדון גדול בגיל 32, ומהסיבה הזו אני רוצה להודות לאינטר ולנשיא מוראטי".

השחקן, שזכה להניף את גביע הקופה אמריקה בקיץ האחרון ואת תואר השחקן הטוב ביותר במונדיאל בקיץ שעבר, לא שכח להודות לקבוצתו לשעבר. "תמיד אעודד את אתלטיקו מדריד וזה היה כבוד לשחק כאן. היו לי ארבע שנים נהדרות, פנטסטיות, ואני רוצה לאחל לקבוצה כל טוב". השחקן צפוי להגיע למילאנו ולעבור בדיקות רפואיות בטרם יחתום על החוזה עם אלופת אירופה לשעבר.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully