וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: גיא דיין חתם לשנה בקבוצה

הדס גרינברג

29.8.2011 / 17:21

הפיוס בין היו"ר ציון ויצמן והמאמן אלי כהן נותן את אותותיו: קשר הפועל פתח תקוה מגיע לקבוצה עם אופציה לעונה נוספת

קשרה של הפועל פתח תקוה בעונה החולפת גיא דיין, חתם היום (שני) בהפועל עכו. דיין חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, וכנראה שהפיוס שנערך אתמול בלילה בין יו"ר הקבוצה ציון ויצמן למאמן אלי כהן נותן את אותותיו. כזכור, סלע המחלוקת העיקרי בין השניים היה על כך שוויצמן סירב להביא חיזוק. הקשר צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו לאחר פגרת הנבחרות.

דיין, שגדל במחלקת הנוער של הפועל בית שאן, שיחק בעונה האחרונה בהפועל פתח תקוה, לה סייע להישאר בליגת העל עם ארבעה שערים ב-30 משחקים. לפני כן שיחק גם במכבי אחי נצרת והפועל כפר סבא. הבאתו של דיין מחזקת כאמור את קישור הקבוצה, אך עמדה נוספת שעדיין נותרה ללא מענה, היא בחלק הקדמי של הקבוצה, שם מחפשים תוספת לחלוץ לואיס זומא. גורמים בקבוצה התבטאו על כך שאין ספק שחובה להביא שחקן נוסף לצידו של הקמרוני. החלוץ ממאדו צ'אם נבחן במועדון אך לא הוחתם, עוד דבר שהוסיף לבעיות בין היו"ר והמאמן.

עניינים נוספים הקשורים לקבוצה: ביום ראשון צפויה עכו לערוך משחק ראווה מול מכבי חיפה לרגל פתיחת האיצטדיון החדש. הבלם אלירן דנין יחזור להרכב אחרי שריצה עונש הרחקה במחזור האחרון, על חשבונו של רועי לוי.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully